Uživatel nepřihlášen
Wayne Enterprises
RSS kanál blogu
Píše: Bruce Wayne - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Wayne Enterprises

Crysis 2 Recenze

Středa 8.10.2014 12:11 - Autor: Bruce Wayne
To se mi líbí

Crysis 2 RecenzePíše se rok 2010. Německé studio Crytek se po třech letech od svého fenomenálního prvního Crysis opět probudilo a oznámilo novou hru a na novém Enginu. Ano! Tou hrou bylo Crysis 2.

Příběh se od prvního střetu na Lingshamově ostrovech posunul o tři roky dopředu – je rok 2023. Není to ovšem to jediné co prošlo změnou. Tropická džungle ostrova se přesouvá do betonové džungle New Yorku.

Choroba Ebola, která sužuje New York, způsobila rozsáhlou humanitární krizi a lidé jsou evakuováni ve velkém. K břehům Manhattanu se blíží ponorka s výsadkem mariňáků. Vtělíte se do kůže vojáka s krycím jménem 'Alcatraz'. Jemu i ostatním vojákům je však jasné, že je nevyslali bojovat se zbraněmi proti nemoci. Je jim tedy jasné, že Ebola je pouze zástěrka. Mimo jiné musí najít a evakuovat Dr. Nathana Goulda bývalého šéfa sekce Nanotechnologie v korporaci Hargreave-Rash. Následně je ponorka napadena a prudce nabírá vodu. Vám nezbývá nic jiného než se pokusit o útěk. Ale ani na hladině to nekončí. Záhadná loď, která se vynoří s vody následně postřílí váš tým a vás smrtelně zraní. Na scénu přichází muž ve zvláštním obleku, který onu loď zničí a vás odtáhne do bezpečí.



Ten muž se jmenuje Laurence 'Prorok' Barnes, kterého známe osobně především z prvního dílu Crysis.

Probouzíme se na zemi v poloprázdné místnosti polorozpadlého domu a navlečení právě v tom zvláštním obleku. Opodál leží muž s prostřelenou hlavou. O chvíli později se z obleku pouští krátké video, které popisuje proč jste oblek dostali a váš nastávající úkol „Najdi Goulda!“. Nebude to ovšem tak jednoduché a postup nám bude znepříjemňovat jednotka zvaná C.E.L.L. v čele s jejím velitelem Dominickem Lockhartem. C.E.L.L. spadá pod společnost CryNet System, které stojí za vytvořením speciálních obleků - NanoSuitu. Během hry se dostaneme do kontaktu s jedním ze dvou zakladatelů firmy – Jacob Hargreave. Mimo jednotky C.E.L.L. se dostaneme do konfliktu s mnohem větší hrozbou... tou mimozemskou – Ceph.

Najdi Goulda! Ten starej, bláznivej šejdíř mi dluží prachy!
Najdi Goulda! Ten starej, bláznivej šejdíř mi dluží prachy!
Říkal "Najdi Goulda"? ... asi chce ty prachy co jsem včera propil.
Říkal "Najdi Goulda"? ... asi chce ty prachy co jsem včera propil.

První část obsahuje seznámení s vetřelci z prvního dílu. Druhá část z druhého. Varuji na výskyt SPOILERů.

Ceph: V prvních dvou recenzích jsem vetřelce tolik nerozváděl a tak to udělám zde. V prvním díle šlo o takové rosolovité tvory tvz. Naked Alien. Ti dostávali speciální bojové stroje, které ovládali. Bylo to od klasických létajících chobtniček – menších 'Vojáků' a větších 'Průzkumníků' až po velkého 'Lovce', kterého známe jako ExoSuit. Největší je Bitevní loď 'Válečník', jehož jsme si zkusili jako hlavního Bosse celé hry. Mimo to jsme měli možnost navštívit. 'Vesmírnou loď', ve které jsme mohli vidět továrnu na tyto stroje. Crysis Warhead přinesl ještě odlišení velitelských strojů jiným zabarvením.

ExoSuit
ExoSuit
Válečník
Válečník

Druhý díl přišel s novým druhem Cepha. Dokonce i Naked Alien změnil barvu ze zelené na oranžovou (soudím dle přechodu z prostředí vlastního do našeho okysličeného prostředí). Získali něco co vypadá jako robotické tělo. Nových Cephů je tu také více druhů. Prvním takovým je 'Klíště' , které je nejmenší a je vážně doslova jako klíště. Jeho prací je vysávání biomasy z lidských těl. Větší začínají u klasického 'Pěšáka', kterého budeme potkávat snad nejčastěji. Jsou minimálně zaštítění a tak s nimi není větší problém. Dalším podobným Cephem je 'Lovec'. Známe ho z prvního traileru „The Wall“. Mají silnější zaštítění, ale také nebudou představovat větší problém. Problém přichází se silně zaštítěným Cephským 'Velitelem'. Pak 'Obrněncem', ještě brutálněji zaštítěn a jde po nás velkým plazmovým dělem. Posledním je 'Strážci' kteří se dokáží zneviditelnit – ti se z počátku do soubojů nepouštějí, ale dokáží dát pěkně zabrat. Všichni jsou však zranitelní na rosolovitý částech těl a na headshot (po ustřelení masky). Posledním a nejsilnějším Cephem je 'Sonik'. Je to veliký stroj se třema nohama a trojúhelníkovou hlavou. Dokáže způsobit tlakovou EMP vlnu, která dokáže ihned oddělat všechnu energii z NanoSuitu. Je zranitelný střelbou do zadní části hlavy kde má napájecí generátor. Mojí teorií je, že v něm není Ceph a je ovládán buď na dálku nebo Umělou Inteligencí. Avšak v případě jeho zničení dostaneme 2000 Nanokatalyzátorů což nejspíš znamená, že v něm něco z Cephské D.N.A. bude. Ze vzdušných jednotek se tu setkáme s Cephskou Bitevní nebo Výsadkovou lodí.

Od teď už se nemusíte obávat výskytu spoilerů!

Pěšák
Pěšák
Obrněnec
Obrněnec
Sonik
Sonik
Výsadková loď
Výsadková loď

NanoSuit 2.0: Nová a vylepšená verze původního NanoSuitu, který měl Prorok na sobě. Tato verze má v základním režimu dvě schopnosti – Superrychlost a Supersílu. Další nám známou schopností je režim neviditelnosti. Oproti prvnímu dílu v tomto režimu v novém NanoSuitu vydrží mnohem déle. Staro/novou schopností je zde režim Maximum Armor což je silnější zaštítění, které z nás v prvním díle udělalo Ramba, zde z nás dělá doslova Terminátora (ovšem pak už rozhoduje obtížnost). Navíc se tento NanoSuit dokázal synchronizovat s Cephskou D.N.A. a to nám umožňuje sbírat tvz. Nanokatalyzátory z přímo z těl Cephů. Ptáte se k čemu je nám to dobré? Za na nasbírané Nanokatalyzátory si odemykáme různé vylepšení NanoSuitu. Není to všechno co nám může oblek nabídnout a jako další schopností je zde NanoVize, díky které vidíme objekty vyzařující teplo. Hodí se to v převážně v nočních misích nebo pro viditelnost přes prach sutin. Dost vám to připomene pohled očima Predátora.



Hrou je na normální obtížnost projít za více jak šest hodin což je na dnešní poměry slušné. Ale to by to nebyl Crysis abychom se opět nepokochali prostředím.

Hratelnost: Hra se hraje jako klasická moderní střílečka. Pohyb zde obstarávají tlačítka WSAD, Shift pro sprint, Mezerník pro skok, tlačítko 'C' pro přikrčení a samozřejmě myš. Hra byla současně vyvíjena jak pro PC tak pro konzole a některé prvky sem také přešly a to především pro vybírání schopnosti. Při jejich výběru už zde nemusíme používat kruh s výběrem (I když ten tu také je na třetím tlačítku myši). Je ovšem zbytečné ho používat pro dvě schopnosti a pro okamžité použití obleku pro dvě tlačítka – 'Q' pro Maximum Armor (Zaštítění) a 'E' pro neviditelnost. Při nastavení laserového zaměřovače není možnost přiblížit na železná mířidla, pohled se akorát přizoomuje. Jinak ovládání PC verze není více konzolemi narušen. Změnil se také způsob koridorování. Oproti jedničce jsme měli maximální svobodu a proto byla také tolik oblíbena, zde už jsme omezení ulicemi. Není to ale nejhorší a za rozlohu některých koridorů by se nemusel stydět ani Battlefield.



Prvky: Hra opět jako první díl nemá reálné zbraně, ale dokonce z nich ani nevychází. Na začátku hry byla zmíněna zbraň typu M-16, která zažila i válku ve Vietnamu, ale ve hře se nikdy neobjeví. Vrací se novější verze zbraně SCAR, kterou známe z jedničky. Nová je například Útočná puška SCARAB, automatickou brokovnici Jackal nebo brutální revolver Majestic s kalibrem 50mm. Jinak zbraně zde jsou opět detailně propracované jak vzhledově tak zvukově. Jinými slovy jsou vyloženě krásné. S vozidly už to tak výborné není. Vojenské vozidlo v barvách vojenské šedi, které se nedá přirovnat snad k žádnému skutečnému vozidlu. Za hru je využijeme pouze minimálně (viz. část o koridorech) a vzhledem ke zničenosti města. Další použitelným vozidlem je zde osmikolový obrnění transporter, který v některých případech zastává funkci monstertrucku – nepřátelská vozidla bez problémů přejede, ale opuštěná civilní vozidla tlačí před sebou.





Multiplayer: Ačkoliv první díl a Multiplayer ve Warhead přišel s novým druhem hry více hráčů, obrovskými mapami pro 32 hráčů (plus vyjímky) a s třemi mody – druhé Crysis prošlo změnou. Mapy jsou mnohem menší, počet hráčů na mapě se omezil na 12 hráčů. Modů je zde šest včetně dvou, které známě z jedničky (Instant Action – Deathmatch a Team instant Action – Team Deathmatch). Čeká nás až 50 úrovní a přes sto odemykatelných položek. Oproti prvnímu dílu zde není možnost využívat vozidel a na ne zrovna velikých mapách by to nebylo ani uskutečnitelné.



Ozvučení a Soundtrack: K ozvučení není co vytknout – zbraně, výbuchy, chůze, samotné ozvučení NanoSuitu či vetřelců. Všechno krásně zapadá a všechno má i svůj specifický zvuk. Copak nám to ale hraje na pozadí? Je nutno především vychválit úžasný Soundtrack dělaný Borislavem Slavovem, Tilmanem Silecuem a za pomoci dle mne nejlepšího tvůrce Hanse Zimmera, známého svou hudbou z filmů jako Nolanova Trilogie Batmana, Posledního Samuraje nebo Piráti z Karibiku a uznávaným tvůrcem Lorne Balfem známého z tvorby hudby k CoD: MW2 nebo Assassins Creed III.

Grafika a UI: Po dlouhou dobu bylo jistě první Crysis a datadisk Warhead králem na postu nejlépe vypadajících her vůbec. Za samotný vzhled živého prostředí na druhém CryEnginu by se nemusela stydět žádná moderní hra do roku 2015. Jak už ale závěrečná scéna napovídala – bylo jasné, že druhý díl bude samozřejmostí. V případě prvního dílů, který byl Benchmarkem pro stroje té doby, se od druhého dílu se očekávalo to samé.

A opět zde nechybějí pojízdná vozidla...
A opět zde nechybějí pojízdná vozidla...
... a ve většině případech opět dopadají takhle.
... a ve většině případech opět dopadají takhle.

Vývojáři nám slíbili lepší grafiku než v jedničce za stejné možná menší nároky na Hardware. Své slovo dodrželi a hra na novém CryEngine 3 vypadá výborně.

Umělá inteligence je zde opět na vysoké úrovni. Ovšem v době vydání jsme se zde mohli setkat s nějakými záseky a první patch nenechal na sebe dlouho čekat. Od vydání jich vyšlo asi pět a na tomhle číslu jsme se zastavily. Mimo jiné mezi nimi byl patch, který nám k zatím třem druhům nastavení grafiky - Vysoké, velmi vysoké a Extrém - přidává ještě možnost Ultra, rozvětvení nastavení a Motion Blur.

Jak už jsem zmínil v hratelnosti, hra byla dělaná současně ještě pro konzole té doby (PS3 a X-Box 360) a verze pro PC tím značně utrpěla. Už od vydání hry byly kolem grafiky jisté problémy. Díky chybě firmy nVidia v základní hře chyběla podpora DX11 a Crytek ihned začal pracovat na nápravě. Byl vydán jako dodatečný balíček, který jsme si na oficiálních stránkách mohli stáhnout. Mimo jiné tvůrci pracovali na balíčku pro textury ve vysokém rozlišení.

Socha svobody trochu přebrala - ruka zde...
Socha svobody trochu přebrala - ruka zde...
... a hlava na úplně druhé straně města.
... a hlava na úplně druhé straně města.

Problém samotné hry je, že od doby vydání si k nejlepší grafice a eliminace chyb musela dopomáhat patchema a balíčkama. Od doby vydání jsme zhruba půl roku strávili čekáním než hráčům platformy PC udělali hru kompletní.


Všechny screenshoty, které padly na tuto recenzi jsou opět z mého vlastního hraní.

Crysis 2 na PC, PS3, Xbox 360 Hodnocení hry
Skóre hry 9 9/10
Crysis 2
» Více o hře
Líbí se mi
  • NanoSuit 2.0
  • Příběh
  • Grafika
  • Nový vzhled vetřelců
  • New York
  • Zábavný Multiplayer
  • Soundtrack
Vadí mi
  • K výborné grafice nutná dopomoc patchů a balíčků
  • Oproti prvnímu dílu méně svobody
Verdikt: Crysis 2 sice potřebovalo pomoc patchů a balíčků k lepší grafice. Hře by prospělo odložení ještě tak o půl roku a já bych rád hrál maximální hru už od vydání. Jinak hra svému předchůdci rozhodně nedělá ostudu. Je škoda, že uniklou betu si vícero lidí raději stáhlo, ale pravým fanouškům by tato hra neměla chybět ve sbírce.
Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 8 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Crysis 2 Recenze
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Adamos2002   1x   Pěkně napsaná recenze a s verdiktem souhlasím.Adamos2002adamos200219905    17.10.2014 22:06 Adamos2002

Pěkně napsaná recenze a s verdiktem souhlasím.

Bruce Wayne   2x   Alfajk: Když někdo vyjádří kladný názor na hru ke článku, která se té hry týká tak důvody jsou jasné, neboť nejspíš souhlasí s tím co v tom článku je... Pokud někdo považuje Crysis 2 za nejlepší díl trilogie tak je to jeho věc ne? ... Já beru Crysis celou trilogii jako jednu z nejlepších herních trilogií vůbec... Není na tobě abys říkal co kdo co smí mít rád a jak jsem psal níže - za svým názorem si stojím... Nechci urážet MineCrafťáky ale též mohu říct, že MineCraft je šmejd i když ho máš na profilu hodnocené desítkou... ;-) :-)Bruce Waynebruce-wayne24219    14.10.2014 19:27 Bruce Wayne

Alfajk: Když někdo vyjádří kladný názor na hru ke článku, která se té hry týká tak důvody jsou jasné, neboť nejspíš souhlasí s tím co v tom článku je... Pokud někdo považuje Crysis 2 za nejlepší díl trilogie tak je to jeho věc ne? ... Já beru Crysis celou trilogii jako jednu z nejlepších herních trilogií vůbec... Není na tobě abys říkal co kdo co smí mít rád a jak jsem psal níže - za svým názorem si stojím... Nechci urážet MineCrafťáky ale též mohu říct, že MineCraft je šmejd i když ho máš na profilu hodnocené desítkou... ;-) :-)

Alcatras    Atmosféra, soundtracky, příběh, epické momenty hlavně začátek a konec, nanooblek a jeho vylepšování.
Hned za 2 je 1 a pak 3.
Alcatrasalcatras5716
    14.10.2014 14:27
Alcatras

Atmosféra, soundtracky, příběh, epické momenty hlavně začátek a konec, nanooblek a jeho vylepšování.
Hned za 2 je 1 a pak 3.

Alfajk    vetsina lidi si umi svuj nazor zduvodnit, me by vazne zajimalo, v cem ti prijde lepsiAlfajkalfajk16671    14.10.2014 09:36 Alfajk

vetsina lidi si umi svuj nazor zduvodnit, me by vazne zajimalo, v cem ti prijde lepsi

Alcatras    Alfajk: Víš co ? ! Nebudu ti tady rozepisovat nic. Prostě se mi 2 líbila více. Jestli to nemůžeš unést, tak je to tvůj problém. Zdar.Alcatrasalcatras5716    13.10.2014 22:30 Alcatras

Alfajk: Víš co ? ! Nebudu ti tady rozepisovat nic. Prostě se mi 2 líbila více. Jestli to nemůžeš unést, tak je to tvůj problém. Zdar.

Alfajk    Alcatras - jmenuj me, v cem prekonava 1 pripadne 3, jsem na to zvedavej ;-)Alfajkalfajk16671    13.10.2014 21:59 Alfajk

Alcatras - jmenuj me, v cem prekonava 1 pripadne 3, jsem na to zvedavej ;-)

Alcatras   1x   Crysis 2 je nejlepší díl sérieAlcatrasalcatras5716    13.10.2014 21:43 Alcatras

Crysis 2 je nejlepší díl série

Man1akCZ   1x   Mě osobně Crysis bavilo. Každý díl mě bavil. Ale každýho baví něco jinýho. Za mě bych nic neměnil. :)

Mé hodnocení: 9/10
Man1akCZman1akcz29511
    13.10.2014 16:14
Man1akCZ

Mě osobně Crysis bavilo. Každý díl mě bavil. Ale každýho baví něco jinýho. Za mě bych nic neměnil. :)

Mé hodnocení: 9/10

Bruce Wayne    Ajfajk: Když hra vyšla a já si svojí limitku přitáhl domů... Po pár hodinách hraní jsem byl grafikou ohromen a měl jsem problém se od hry odtrhnout... V té době mi bylo celkem ukradeno, že hra nepodporovala DX11 neboť ho nepodporovala ani má Grafická karta avšak hru dokázala dát na max (tehdy ještě bez Ultra) ... Dneska už jí hraji se vším všudy tak jak jí můžeš vidět na mých screenech... Jako máš pravdu, že hra nenabídla hned od začátku to co slibovala - viz to co jsem psal ve verdiktu "...já bych rád hrál maximální hru už od vydání. "
První Crysis bylo po grafické stránce výborné ve svojí dřívější recenzi jsem jí hodnotil desítkou... U této hry jsem nahrál snad nejvíce hodin :-)
Já jsem zvědav jak mě zítra překvapí vycházející Ryse: Son of Rome
Bruce Waynebruce-wayne24219
    9.10.2014 21:56
Bruce Wayne

Ajfajk: Když hra vyšla a já si svojí limitku přitáhl domů... Po pár hodinách hraní jsem byl grafikou ohromen a měl jsem problém se od hry odtrhnout... V té době mi bylo celkem ukradeno, že hra nepodporovala DX11 neboť ho nepodporovala ani má Grafická karta avšak hru dokázala dát na max (tehdy ještě bez Ultra) ... Dneska už jí hraji se vším všudy tak jak jí můžeš vidět na mých screenech... Jako máš pravdu, že hra nenabídla hned od začátku to co slibovala - viz to co jsem psal ve verdiktu "...já bych rád hrál maximální hru už od vydání. "
První Crysis bylo po grafické stránce výborné ve svojí dřívější recenzi jsem jí hodnotil desítkou... U této hry jsem nahrál snad nejvíce hodin :-)
Já jsem zvědav jak mě zítra překvapí vycházející Ryse: Son of Rome

Alfajk    Bruce Wayne - nizky detaily a DX9, to myslis vazne? ta hra vypadala odporne i na max pri DX9, crysis 1 slouzilo jako hratelny technologicky demo, zahrnovalo vsechny moderni technologie tehdejsi doby a do dvojky vydaly takovej konzolovej paskvil s uzavrenym prostrednim a okrajenym uplne vsim, co tu hru delalo jedinecnou...tezce jsem to zkousnul a to jen diky tomu vylepsujicimu packu

ale samozrejme je to tvuj nazor a tobe se hra libila tak jako tak, ja mam kriteria kvalita trosku jinde, protoze crysis nema zadnej super pribeh, zadny super herni mechaniky a ani nic originalniho, takze to melo prinyst alespon nejlepsi moznou grafiku, ale i v tom ten druhej dil selhal...
Alfajkalfajk16671
    9.10.2014 17:45
Alfajk

Bruce Wayne - nizky detaily a DX9, to myslis vazne? ta hra vypadala odporne i na max pri DX9, crysis 1 slouzilo jako hratelny technologicky demo, zahrnovalo vsechny moderni technologie tehdejsi doby a do dvojky vydaly takovej konzolovej paskvil s uzavrenym prostrednim a okrajenym uplne vsim, co tu hru delalo jedinecnou...tezce jsem to zkousnul a to jen diky tomu vylepsujicimu packu

ale samozrejme je to tvuj nazor a tobe se hra libila tak jako tak, ja mam kriteria kvalita trosku jinde, protoze crysis nema zadnej super pribeh, zadny super herni mechaniky a ani nic originalniho, takze to melo prinyst alespon nejlepsi moznou grafiku, ale i v tom ten druhej dil selhal...

sajrajtek   1x    :thumbup: :dance: :-Dsajrajteksajrajtek5392    9.10.2014 11:48 sajrajtek

:thumbup: :dance: :-D

Alphonse800   7x   Asi jsem jeden z mála, ale mě Crysis 2 přišlo naprosto v pohodě. :thumbup:Alphonse800alphonse8007485    9.10.2014 10:33 Alphonse800

Asi jsem jeden z mála, ale mě Crysis 2 přišlo naprosto v pohodě. :thumbup:

Bruce Wayne   2x   Ajfajk: Pozdě na recenzi? ... Pozdě by to bylo kdybych tu recenzi psal jako redaktor herního webu nikoliv jako bloger... Myslím, že blogové sekce jsou právě od toho ne? :-) ... Jinak za svým hodnocením si stojím včetně toho co jsem napsal avšak nezavrhuji názory ostatních... Mě bavili všechny díly této trilogie a u žádného jsem zklamán nebyl... Ať už šlo o grafiku, příběh a jiné... Možná nejsem tak náročný na grafiku u hry která už i na Nízkých detailech při Dx9 vypadá výborně...Bruce Waynebruce-wayne24219    9.10.2014 00:25 Bruce Wayne

Ajfajk: Pozdě na recenzi? ... Pozdě by to bylo kdybych tu recenzi psal jako redaktor herního webu nikoliv jako bloger... Myslím, že blogové sekce jsou právě od toho ne? :-) ... Jinak za svým hodnocením si stojím včetně toho co jsem napsal avšak nezavrhuji názory ostatních... Mě bavili všechny díly této trilogie a u žádného jsem zklamán nebyl... Ať už šlo o grafiku, příběh a jiné... Možná nejsem tak náročný na grafiku u hry která už i na Nízkých detailech při Dx9 vypadá výborně...

Alfajk    trochu pozde na recenzi ne? tenhle paskvil nema na 9/10 ani nahodou, za me 7/10 a to jen s ultra graphic packem, v tomhle dile je prakticky vsechno horsi, nez v prvnim dile, bez toho texture packu dokonce i grafika...Alfajkalfajk16671    8.10.2014 18:34 Alfajk

trochu pozde na recenzi ne? tenhle paskvil nema na 9/10 ani nahodou, za me 7/10 a to jen s ultra graphic packem, v tomhle dile je prakticky vsechno horsi, nez v prvnim dile, bez toho texture packu dokonce i grafika...

caukyy   4x   Pro mě nejlepší díl ze série Crysis, víc než jedničkacaukyycaukyy13399    8.10.2014 15:49 caukyy

Pro mě nejlepší díl ze série Crysis, víc než jednička

O autorovi blogu

Bruce Wayne
Bruce Wayne
Muž, 23 let, České Budějovice

Vítejte na mém profilu!

Jmenuji se Bruce Wayne – jsem miliardář, playboy a filantrop.

Jsem vlastníkem firmy zvané Wayne Enterprises – tedy blog zde na zingu... Píši zde recenze, články a další možné. Ale co píšu to píšu, baví mě to a rád debatuji :-) . Mám svůj názor a rád se o něj dělím.

Jsem hráč co vyrostl spíše na konzoli a to na PS One a PS2… PS3 vystřídali rovnou dva počítače a nyní to kombinuji s hraním na PS4.

"I made a promise on the grave of my parents that I would rid this city of the evil that took their lives"

Tak jo...

Myslím, že nemá cenu vypisovat co všechno mne baví… Zjistil jsem, že poslední dobou se to dost často mění protože vychází stálé nové a nové věci. U her se však stejně pokusím něco vypsat. Vypsal bych nějaký ten žebříček, ale určit jeho pořadí bych musel svést velký souboj sám se sebou…

Mezi mé nejoblíbenější herní díla patří: Batman Arkham Universe, Série Metal Gear Solid, Mass Effect, Zaklínač, Resident Evil/Biohazard a takový jeho odkaz The Evil Within, Crysis, The Last of Us, Uncharted, Max Payne, Bioshock, Deus Ex, Assassin's Creed, Until Dawn… Takže vidíte je toho vážně dost a i víc co jsem zde nenapsal (třeba Old Schoolovky). Samozřejmě to není ani nijak seřazené – vypsal jsem hry co mi zrovna prošli hlavou. Rád hry kupuji a jsem krabičkář…

Z knih a komiksů: nejraději preferuji Batmana, Zaklínače, Pána prstenů, Metro 203_ a jiné.

Filmy a seriály: U filmů se též nejde nějak rozhodnout… Jsou jich kvanta, ale mezi ty nej patří Bondovky, Tarantinovky (žánry sámy o sobě), mafiánské filmy, Sci-fi/Fantasy, Horory, nebo filmy o přežití v postapo světě (Mad Max). V seriálech už však mám svůj Top č. 1 a tím je Britský seriál Červený Trpaslík! A pak už se to veze na The Walking DEAD, Gotham, Dexter, Preacher, Lucifer, South Park, Arrow, Spartacus a stovka dalších. Taky dost ujíždim na trilogii Evil Dead a jeho seriálová verze je dost velkým překvápkem...

"We have been here before. We watch your petty world slumbering. You cannot defy the cold of our steel. You can only surrender."

- King of the Wild Hunt

Muzika: Vyrůstal jsem na německé kapele RAMMS+EIN a na starých klasikách ze staré školy jako Deep Purple, AC/DC, Black Sabbath (Ozzy), Rob Zombie a jiné. Též do mých klasik spadá i Johnny Cash. Preferuji tedy Rock, Metal, Rock 'n' Roll a bla bla bla… Hodně časů strávím při poslechu Soundtracků – Hanz Zimmer a Two Steps from Hell mluví za vše.

Přátelé mě znají pod přezdívkou ScarFace nebo CHUCK... Především jako ScarFace_V8 – ScarFace protože mám hodně rád tento film a V8 protože mám rád Americké osmi-válcové motory.

Můj stroj. A ne – nemyslím Batmobile...

CPU: AMD A8 3870 3.0GHz Black Edition

GPU: AMD Radeon HD 7850 DC2 2GB DDR5

Deska: Gigabyte GA-A75M-UD2H

RAM: Kingston 8GB DDR3

Zdroj: Seasonic 500W

"I'm going to show the Arkham Knight what happens when he messes with my city!"

Tímto bych to chtěl zakončit... Pokud si mě chcete přidat do přátel – přidejte a přidám taky... Budu jenom rád...

Tak Ádios.

Založit herní BLOG