Uživatel nepřihlášen
Wayne Enterprises
RSS kanál blogu
Píše: Bruce Wayne - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Wayne Enterprises

The Evil Within – Strach, brutalita a psychoteror

Středa 22.10.2014 12:01 - Autor: Bruce Wayne
To se mi líbí

The Evil Within – Strach, brutalita a psychoterorVelmi očekávaná hororová hra v režii duchovního otce série Resident Evil - Shinji Mikamiho a v Japonsku pojmenovaná jako Psycho Break je už konečně venku. Jestli je ale tak strašidelná jak nám bylo slibováno, se dozvíte v této recenzi. Recenzována je verze pro PC.


Počátek strachu a šílenství...

Začátek se od vydaných gameplay záběrů příliš nezměnil. Do venkovského blázince v Beacon Hospital je vyslána trojice vyšetřovatelů. Detektiv Sebastien Castellanos s partnery Josephem Odou a Julií Kidmanovou. Po příjezdu za branami však najdou prázdná policejní auta a nikoho kolem nich. Uvnitř haly to však není o nic lepší, zmasakrovaná těla lékařů i sester. Možná z bezpečnostní kamery zjistí více. Náhle se Sebastien i Jodeph stávají svědky vyvražďování policistů tajemnou postavou v kápi, která disponuje mocnými silami. Během pár vteřin čelí detektiv útoku této tajemné postavy a upadá do bezvědomí.



Probouzí zavěšený za nohy uprostřed improvizované masny s pohledem na velkého hromotluka jak porcuje jeho padlé kolegy. Sebastien se musí dostat z provazů a pokusit se utéct avšak po špatném našlápnutí a spuštění alarmu získá ihned pozornost onoho hromotluka, který vymění sekáček za motorovou pilu. Souboj o život začíná! Detektiv se musí dostat přes „mlýnek“ na maso, brodění krvavou lázní a kanály se dostává ven. Tady to však nekončí a zdá se, že se schyluje ke katastrofě pro celé město. Bortí se silnice, padají mrakodrapy a domy. Svět se mění ve velmi nebezpečné a nepřátelské místo plné monster, pastí a hádanek. Hrdina nebude čelit pouze svému strachu, ale i šílenství a jeho cílem je odhalit tajemství tohoto místa.






Během postupu nacházíme různé novinové články, které nám budou více odhalovat motiv proč se to všechno děje. Nacházet budeme též deníky, který nám popíšou Castellanosovu minulost.

Různé druhy nepřátel jsou základním prvkem hry neboť nám budou dělat problémy po celou herní dobu. Pojďme si představit ty nejzajímavější z nich. V odstavci nehrozí riziko výskytu spoilerů, však už jsou známé z trailerů.

Nepřátelé jsou tu základní, které budeme potkávat nejčastěji až po silné bosse. Jsou to klasičtí „Zombie“? Ne ne ne... zombie ne. Někdy na ně můžeme narazit jak se ládují masem, ale jejich pojmenování je The Haunted. Od bossů to začíná od 'Sadisty', na kterého narazíme hned v první kapitole. Je to obrovský chlápek, který porcuje své oběti sekáčkem na maso avšak jeho nejoblíbenější zbraní je motorová pila. Další a velmi zajímavým bossem je 'Re-Bone Laura'. Tvor s ženským vzhledem s více než čtyrmi končetinami. Dalším monstrem je 'Strážce' nebo-li BoxHead. Jedná se o velkého hromotluka, který má na hlavě trezor a chodívá s paličkou na maso a s pytlem s mozky jeho obětí. Posledním je Ruvik. Je to ta tajemná postava v kápi, která za tím vším stojí. Je těžce znetvořený jizvami po popáleninách. Je hnán touhou po pomstě a objevuje se ve formě přízraku. S většinou těchto nepřátel nepřipadá v úvahu si hrát na hrdinu neboť se vámi nepářou a i když máte doplněno sebevíce životů tak vás hned zabijí. Více už vám neprozradím to už si pak zjistíte sami.






Prvky, akce, bonusy a ozvučení

V dosti případech je ve hře vidět její spojení s Resident Evil nejenom se jménem režiséra v titulcích. V podobnosti monster, lokálů, některých scén a ve spoustě jiných. V čem podobností opravdu vyniká jsou prvky vylepšování. Pro vylepšování musíte vyhledávat takový zelený gel (art je jako mozek ve sklenici) a vyhledávat místnost se zrcadlem, které nás přemístí na místo, ve kterém jsou vylepšování možná provést. Není to tak, že si prostě otevřete seznam s vylepšeními na místě. Vylepšování se též hodně podobá tak jak ho známe z RE avšak není tolik přehnané jako například kdy jsme do patnácti nábojové M92F mohli naládovat stovku nábojů... to zde neexistuje. Kromě toho je zde vylepšení zdraví, sprintu, zbraní, množství nesené munice i speciální munice a jiné. Pečlivě si vždy rozmýšlejte do čeho budete investovat, s každým zakoupením cena vzrůstá.



Hra je tím správným Survival Hororem, ve kterým si opravdu musíte hledat/hlídat munici – situace kdy budeme chvilku nepozorní a při pečlivém zamíření na hlavu nepřítele a místo výstřelu uslyšíme pouze cvaknutí kohoutku nás bude strašit po celou dobu hraní. Avšak munice nám nebude jako jediná dělat starosti též i léčivé injekce nebo lékárnička. Další důležitou součástí výbavy jsou sirky, které se dají použít k podpálení nepřátel anebo si pojistit jejich smrt. Obzvláště se nevyplácí příliš někam pospíchat... jak se říká „chvátat se má pomalu“ a k této hře to naprosto sedí. Když už je ale vážně nutné chvátat, tak pozor na pasti a nástrahy skryté ve vesnicích, budovách, na cestách apod. Je pak nepříjemné náhle slyšet ten pípavý zvuk a následný výbuch, který roztrhá postavu na kusy. Obzvláště nepříjemné je když už máte to těžké za sebou a checkpoint je daleko za vámi i když další je nedaleko od vás... jenom se snažit do té doby přežít. Kromě toho aby jsme mohli pokračovat, budeme narážet na různé hádanky a řešit je.

Bacha... past!
Bacha... past!
Někdy je pro vyřešení hádanky nutné provést mozkovou operaci.
Někdy je pro vyřešení hádanky nutné provést mozkovou operaci.

Pro delší přežívání je ve spoustě případech nutné využívat plížení a pokoušet o tichá zabití zezadu. Pokud vás nepřítel objeví a vy nemáte šanci se mu postavit, je nejlepší možností se dát na útěk neboť i na souboj zblízka toho dost vydrží. V těchto případech se vyplatí využívat i možnosti se schovat ve skříni nebo pod postelí. Během postupu tmavými cestami se vaším nejlepším přítelem stává světlo neboť lokace může být tak tmavá, že neuvidíte nic. Vaše lucerna však osvítí jenom určitý okruh kolem vás takže stejně do dálky nevidíte. Osvícení při schovávání nebo plížení může však upoutat pozornost takže vás snadno najdou.



Vše tohle podtrhuje výborný zvukový i hudební doprovod. Zvuky, které často budeme slýchávat, především v lokacích kde nevidíme ani na krok, nás nenechají v klidu. Tělo začne pumpovat adrenalin a vy jenom čekáte na to co na vás může ze tmy vyběhnout. Hudební doprovod je i v klidnějších částech hry avšak budou zdůrazňovat blížící se nebezpečí. Též nám dává vědět, že se v naší blízkosti nachází místnost se zrcadlem, ve které hrává typická melodie.

Na začátku hry si můžeme vybrat pouze ze dvou obtížností a to Casual a Survival (jak je u japonských her většinou známé). Avšak na konci hry se zpřístupní další dvě obtížnosti a to Nightmare a Akumu – což se dá z japonštiny přeložit jako „Nejhorší sen“. Mimo jiné se i jako bonus otevírá položka kde si můžeme prohlédnout modely postav.

A jak se hra ovládá?

Ovládání se příliš neliší od klasických her a k chození budeme využívat klávesy WSAD a myší. Dále často budeme využívat klávesy jako jsou 'C' pro manipulaci se sirkami na ležící nepřátele, 'Ctrl' pro přikrčení, multifunkční mezerník k přelézání překážek nebo sbírání předmětů. Posledním důležitým tlačítkem je 'V', které otevře inventář – tvůrci nejspíše při návrzích ovládání pro PC verzi napadlo abychom měli všechno pěkně po ruce.


Grafika a jak to poběží na našich PC?

Po grafické stránce hra vypadá velice dobře. Obstarává jí Engine od Studia id Software tedy id Tech 5, na kterém běží takové hry jako Rage nebo Wolfenstein: The New Order. The Evil Within je možná na vrcholovém žebříčku graficky nejlépe vypadající než již zmiňované hry běžící na témže Enginu. Jakoby Engine byl přímo vytvořen pro hry, které jsou hodně krvavé (viz některé scenérie z Rage) nebo naprostá jatka jako v The Evil Within.



Všechny ty informace o náročnosti hry, které kolovaly internetem byly dosti klamavé a i já měl strach abych hru na svém čtyřjádrovém procesoru a dvou gigabajtové grafice od AMD Radeon HD 7850 vůbec rozjel. Původní detaily naznačovaly, že na plné detaily budeme na doporučené požadavky potřebovat alespoň Intel core i7 a grafickou kartu s pamětí 4 GB VRAM. Já na svém PC hru hraji bez jakýchkoliv problémů na plné detaily.

Cílem vývojářů bylo přinést ten nejlepší filmový zážitek a to doslova splnili. Krom toho že hra běží na uzamčených 30 FPS jsou v obraze dva černé pruhy – widescreen tedy rozlišení poměru stran je na 2,35:1. Na mém širokoúhlém 19 palcovém monitoru se výsledný obraz na výšku rovnal 16,5 cm. Určitě se najdou tací z vás, kterým se toto nebude líbit a můžete si tedy tyto parametry upravit speciálními příkazy. Vývojáři však doporučují abychom titul hráli tak jak byl vytvořen, některé zásahy do parametrů mohou způsobit určité problémy.



Jak už jsem psal výše – hra běží na id Tech 5 Enginu, který zůstává v našich pamětích jako špatně optimalizovaný nebo se pomaleji načítaly textury možná i bugy. To se však nekoná. Za celou herní dobu jsem si nevšiml jediného problému, poklesu FPS, pomalejšího načítání textur a jiných chyb s enginem spjaté.


Poslední slova na závěr

Za celých 17 hodin čistého herního času, které jsem hře věnoval a po rovné stovce úmrtí jsem se u ní skutečně bavil. Japonští vývojáři odvedli výborný kus práce na této hře, která přinesla ten starý známý žánr Survival hororu, který jsme zažili tak naposledy před deseti lety... za pár měsíců to bude už deset let co nás přišel vystrašit čtvrtý Resident Evil. The Evil Within zase po nějaké době přinesl ten správný survival horor a k tomu pořádnou výzvu.


The Evil Within vytvořilo japonské studio Tango Gameworks a vydala americká firma známá jako Bethesda Softworks (v Č.R. vydala společnost Cenega). Hra vyšla 14. Října letošního roku na PC, PS4, PS3, X-Box One a X-box 360 v anglické lokalizaci.

The Evil Within na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 Hodnocení hry
Skóre hry 10 10/10
The Evil Within
» Více o hře
Líbí se mi
  • Znovuoživení Survival hororu
  • hudební podkres
  • grafika/atmosféra
  • optimalizace
  • vylepšování
  • stealth prvky
Vadí mi
  • Někomu může vadit filmovost hry viz. 30 FPS a rozlišení
Tisk
Štítky: The Evil Within
Hodnocení:
( Zbývá 8 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku The Evil Within – Strach, brutalita a psychoteror
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Bruce Wayne    Fabioozo: Jojo... něco si vybavuji jak jsi tam měl ty noty a zahrát na těch krvavých klávesách aby ti vypadl ten ornament/klíč :-DBruce Waynebruce-wayne24219    22.3.2015 01:38 Bruce Wayne

Fabioozo: Jojo... něco si vybavuji jak jsi tam měl ty noty a zahrát na těch krvavých klávesách aby ti vypadl ten ornament/klíč :-D

fabioozo86    ej vzpominate n to prokley piano z gejmky silent hill 1 ? ? me osobne to trvalo skoro rok ten rebus rozlousknout.fabioozo86fabioozo8630923    14.3.2015 11:58 fabioozo86

ej vzpominate n to prokley piano z gejmky silent hill 1 ? ? me osobne to trvalo skoro rok ten rebus rozlousknout.

Bruce Wayne    Jojo... Já jsem hrál ty původní na PS2 (po origin) a pak jsem přesedlal na PC, na který už byly těžko k sehnání, ale dostal jsem se k nim - podobně jak k původním Resident Evilům... Taky si tedy myslím, že PC verzi nevynechají... byla by to škoda :-)Bruce Waynebruce-wayne24219    16.2.2015 21:32 Bruce Wayne

Jojo... Já jsem hrál ty původní na PS2 (po origin) a pak jsem přesedlal na PC, na který už byly těžko k sehnání, ale dostal jsem se k nim - podobně jak k původním Resident Evilům... Taky si tedy myslím, že PC verzi nevynechají... byla by to škoda :-)

Big Boss    No silent hill vycházel do 5 (optimalizace jim v té době asi nic neříkala :D) pak vyšel pro PSP Silent Hill Origins a ten pak ještě v nějakém remaku nebo co vyšel na PS2 , potom PSP Only shattered memories a Downpour byl jen na konzole, byl plánovaný chvíli i na PC , ale nakonec to nějak nevyšlo. Ale říkám , ten nový SH na PC výjde 100% , je ale dost možné , že zase tak půl rok po PS4 verzi nebo prostě s odkladem , přece jen dělá na tom Kojima, Konami a ti na PC momentálně hry začali dělat , třebas ten MGS, takže doufámBig Bossbig-boss20351    16.2.2015 21:07 Big Boss

No silent hill vycházel do 5 (optimalizace jim v té době asi nic neříkala :D) pak vyšel pro PSP Silent Hill Origins a ten pak ještě v nějakém remaku nebo co vyšel na PS2 , potom PSP Only shattered memories a Downpour byl jen na konzole, byl plánovaný chvíli i na PC , ale nakonec to nějak nevyšlo. Ale říkám , ten nový SH na PC výjde 100% , je ale dost možné , že zase tak půl rok po PS4 verzi nebo prostě s odkladem , přece jen dělá na tom Kojima, Konami a ti na PC momentálně hry začali dělat , třebas ten MGS, takže doufám

Bruce Wayne    Silent Hill vycházel až do pětky na PC... Nevím jak na tom byl Origins, ale Shatered Memories a Downpour už jsem hrával na půjčené PS3... Nejjistější to má platforma PS4... Tím že to nevydává SOE, ale Konami je tu jistá šance, že se to na PC dostaneBruce Waynebruce-wayne24219    16.2.2015 20:22 Bruce Wayne

Silent Hill vycházel až do pětky na PC... Nevím jak na tom byl Origins, ale Shatered Memories a Downpour už jsem hrával na půjčené PS3... Nejjistější to má platforma PS4... Tím že to nevydává SOE, ale Konami je tu jistá šance, že se to na PC dostane

Big Boss    O hře se zatím neví nic , ani to na co výjde , ale na PC se to podle mně dostane na 100% , když na PC vydal i Ground Zeroes a bude na PC i TPPBig Bossbig-boss20351    16.2.2015 20:05 Big Boss

O hře se zatím neví nic , ani to na co výjde , ale na PC se to podle mně dostane na 100% , když na PC vydal i Ground Zeroes a bude na PC i TPP

Bruce Wayne    Big Boss: Možná, že to vyznělo hůř než jsem to opravdu myslel... Spíš jsem chtěl říct, že bych další Silent Hill hrál i kdyby tam Reedus nebyl, ale on tam je a když ho ukázali v traileru to bylo celkem překvapení... a jinak Guillermova tvorba je taky velmi kvalitní :-) O dost víc mě děsí jestli to vyjde na PC jak uvádí většina webů a nebo to je jenom fáma...Bruce Waynebruce-wayne24219    16.2.2015 19:33 Bruce Wayne

Big Boss: Možná, že to vyznělo hůř než jsem to opravdu myslel... Spíš jsem chtěl říct, že bych další Silent Hill hrál i kdyby tam Reedus nebyl, ale on tam je a když ho ukázali v traileru to bylo celkem překvapení... a jinak Guillermova tvorba je taky velmi kvalitní :-) O dost víc mě děsí jestli to vyjde na PC jak uvádí většina webů a nebo to je jenom fáma...

Big Boss    No s Reedusem už mají i zkušenosti , protože na hře dělá i Del Toro a Reedus si zahrál v několika jeho filmechBig Bossbig-boss20351    16.2.2015 18:37 Big Boss

No s Reedusem už mají i zkušenosti , protože na hře dělá i Del Toro a Reedus si zahrál v několika jeho filmech

Bruce Wayne    Big Boss: Deyw: Jojo... Silen Hill je klasika a její druhý díl je mým nejoblíbenějším vůbec... Když jsem si kupoval PS2 tak to byla jedna z prvních v dost pěkné edici :-) ... Jsem zvědav na nové Silent Hills... Sice se snaží nalákat na Normana Reeduse, ale i tak si myslím, že to může být dobré... Docela si dělám naděje, že by to mohlo vyjít i ve verzi pro PC co jsem to zahlédl na jednom webu :-) Pro DLC k The Evil Within jsem akorát dneska využil zlevněný Season Pass :-)Bruce Waynebruce-wayne24219    1.11.2014 13:38 Bruce Wayne

Big Boss: Deyw: Jojo... Silen Hill je klasika a její druhý díl je mým nejoblíbenějším vůbec... Když jsem si kupoval PS2 tak to byla jedna z prvních v dost pěkné edici :-) ... Jsem zvědav na nové Silent Hills... Sice se snaží nalákat na Normana Reeduse, ale i tak si myslím, že to může být dobré... Docela si dělám naděje, že by to mohlo vyjít i ve verzi pro PC co jsem to zahlédl na jednom webu :-) Pro DLC k The Evil Within jsem akorát dneska využil zlevněný Season Pass :-)

Deyw   1x   Presne...proste kdy sem si rekl. . ty vole tohle je silent hill byla ta nemocnicni pasaz. . jak tam byli ty neviditelny svinuchy to bylo proste jak SH2...takova nostalgie ve me...no a pak ten boss ta samara :D to zasla asi se silent hillu na navstevu :-) jo a tesim se na DLC ! ! :)Deywdeyw8780    31.10.2014 17:55 Deyw

Presne...proste kdy sem si rekl. . ty vole tohle je silent hill byla ta nemocnicni pasaz. . jak tam byli ty neviditelny svinuchy to bylo proste jak SH2...takova nostalgie ve me...no a pak ten boss ta samara :D to zasla asi se silent hillu na navstevu :-) jo a tesim se na DLC ! ! :)

Big Boss   2x   Tak dohráno a za mě super ! 10/10 bych zrovna nedal, ale určitě bych hodil třeba 8/10. Survival jak má být, atmosféra super ! A co se týče těch monster (plné krve a brutality) tak za mě je to +. Prostě někomu to sedne a někomu ne, jsem fanoušek Silent Hillu a prostě tohle tam patří, komu to příjde nechutné, tak ať to nehraje, ale horror to prostě jeBig Bossbig-boss20351    31.10.2014 07:56 Big Boss

Tak dohráno a za mě super ! 10/10 bych zrovna nedal, ale určitě bych hodil třeba 8/10. Survival jak má být, atmosféra super ! A co se týče těch monster (plné krve a brutality) tak za mě je to +. Prostě někomu to sedne a někomu ne, jsem fanoušek Silent Hillu a prostě tohle tam patří, komu to příjde nechutné, tak ať to nehraje, ale horror to prostě je

Bruce Wayne    Dobré zprávy... Pro The Evil Within vyšel 1. 5GB Patch, který zahrnuje unlock na 60 FPS! :-DBruce Waynebruce-wayne24219    29.10.2014 19:18 Bruce Wayne

Dobré zprávy... Pro The Evil Within vyšel 1. 5GB Patch, který zahrnuje unlock na 60 FPS! :-D

Bruce Wayne    Když AI vyšel tak jsem koukal na jeden live stream gameplay a popravdě mě to moc nechytlo... samý androidi, žádný alien a přišlo mi to dost booooring. Pak jsem si to vyzkoušel na vlastní kůži - musel jsem přetrpět ten vele nudný začátek aby mi hra spadla... od té doby jsem to nezapnul. Přijde mi to též dost přeceňovaný, akorát ty hlášky těch androidů byly celkem epické :-D
Deyw: Souhlas - dialogy mi tolik nevadili, ale někdy mi přišlo, že mluví dost nesmyslně anebo jsem si to v prvním hraním špatně přeložil :-D Jsem rád, že vzhledem k mému věku (roč. '94) jsem stal svědkem vycházející pecky jako tenkrát lidé v roce '96 na prvního RE... ale ten se bohužel odklonil od toho co RE dělalo to správné RE. Tak tedy doufám, že Evil Within nějak nakopnou pro druhý díl a aby mi v poličce zářila druhá limitka :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    29.10.2014 13:04
Bruce Wayne

Když AI vyšel tak jsem koukal na jeden live stream gameplay a popravdě mě to moc nechytlo... samý androidi, žádný alien a přišlo mi to dost booooring. Pak jsem si to vyzkoušel na vlastní kůži - musel jsem přetrpět ten vele nudný začátek aby mi hra spadla... od té doby jsem to nezapnul. Přijde mi to též dost přeceňovaný, akorát ty hlášky těch androidů byly celkem epické :-D
Deyw: Souhlas - dialogy mi tolik nevadili, ale někdy mi přišlo, že mluví dost nesmyslně anebo jsem si to v prvním hraním špatně přeložil :-D Jsem rád, že vzhledem k mému věku (roč. '94) jsem stal svědkem vycházející pecky jako tenkrát lidé v roce '96 na prvního RE... ale ten se bohužel odklonil od toho co RE dělalo to správné RE. Tak tedy doufám, že Evil Within nějak nakopnou pro druhý díl a aby mi v poličce zářila druhá limitka :-D

fabioozo86   1x   mel jsem moznost zaburit jak na x360 tak na xone a nadhera, mit ty prachy tak uz mam ps4 a xbx one doma ale co nadelam :Dfabioozo86fabioozo8630923    29.10.2014 11:20 fabioozo86

mel jsem moznost zaburit jak na x360 tak na xone a nadhera, mit ty prachy tak uz mam ps4 a xbx one doma ale co nadelam :D

Deyw   1x   Ratos: Presne...hele aliena izolepu taky sem se tesil. . zacatek vybornej. . jenze pak je to proste porad dokola objevi se alien schovas on odejde. . a zase objevi se utek schovas...takze sem to hral stim pocitem ze sem nekam sel a on se tam blbec objevil a ja byl nastvanej a rikal sem si ty vole ted ne vzdyt uz sem u konce zase ted pobezim nekam a zase pudu znova achjo...ale atmosku to ma...a hlavne obcas se objevi za tebou a zeseres se :-) )

Jinak Evilu bych vytknul debilni dialogy...obcas to prijde hrozne amatersky...ale to je tak jediny...
Hlavne ten uvod to je snad nejlepsi uvod do hry za posledni dekadu. . :-) )
Nechci zadnej dalsi RE ja chci EVILA :-) )
Deywdeyw8780
    28.10.2014 23:34
Deyw

Ratos: Presne...hele aliena izolepu taky sem se tesil. . zacatek vybornej. . jenze pak je to proste porad dokola objevi se alien schovas on odejde. . a zase objevi se utek schovas...takze sem to hral stim pocitem ze sem nekam sel a on se tam blbec objevil a ja byl nastvanej a rikal sem si ty vole ted ne vzdyt uz sem u konce zase ted pobezim nekam a zase pudu znova achjo...ale atmosku to ma...a hlavne obcas se objevi za tebou a zeseres se :-) )

Jinak Evilu bych vytknul debilni dialogy...obcas to prijde hrozne amatersky...ale to je tak jediny...
Hlavne ten uvod to je snad nejlepsi uvod do hry za posledni dekadu. . :-) )
Nechci zadnej dalsi RE ja chci EVILA :-) )

Ratos   1x   Super recenze. Nechapu proc by autor nemohl dat hre 10, Kdyz se mu hra tolik libila... Ja se na evil within teprve chystam , zkousel jsem u znameho a hodne me to navnadilo.... Kazdopadne od toho cekam vic nez od nadcenovaneho alien isolation (za me nejvetsi zklamani )Ratosratos11417    28.10.2014 19:50 Ratos

Super recenze. Nechapu proc by autor nemohl dat hre 10, Kdyz se mu hra tolik libila... Ja se na evil within teprve chystam , zkousel jsem u znameho a hodne me to navnadilo.... Kazdopadne od toho cekam vic nez od nadcenovaneho alien isolation (za me nejvetsi zklamani )

fabioozo86   1x   No super gejmka, zrovna hraju a uz jsem si parkrat i skoro uprdnul. Nez bude dalsi RESI tak je to superni alternativa : pfabioozo86fabioozo8630923    27.10.2014 15:47 fabioozo86

No super gejmka, zrovna hraju a uz jsem si parkrat i skoro uprdnul. Nez bude dalsi RESI tak je to superni alternativa : p

Bruce Wayne    Satyr: Nepoučuju tě o ničem, jenom narážím na tvojí 'zaujatost' vůči "metr šedesát vysokým Japonským pošahaným fantasmagoristům" (tvá vlastní slova) . Ze tvých příspěvků jasně vyplývá, že narážíš jako by oni byly těmi jedinými, kteří jsou schopní taková jatka udělat (tak jsem dal pár příkladů) ;-) ... Jinak už si nám svůj názor sdělil a já ho akceptuju jako by jsi ty mohl akceptovat názory jiných. Na světě nejsi jediný se svým názorem a každý si bude stát za svým, ale to ty jaksi nedokážeš pochopit...
Tákže Vlastíku Ádios! :-)
Bruce Waynebruce-wayne24219
    27.10.2014 10:16
Bruce Wayne

Satyr: Nepoučuju tě o ničem, jenom narážím na tvojí 'zaujatost' vůči "metr šedesát vysokým Japonským pošahaným fantasmagoristům" (tvá vlastní slova) . Ze tvých příspěvků jasně vyplývá, že narážíš jako by oni byly těmi jedinými, kteří jsou schopní taková jatka udělat (tak jsem dal pár příkladů) ;-) ... Jinak už si nám svůj názor sdělil a já ho akceptuju jako by jsi ty mohl akceptovat názory jiných. Na světě nejsi jediný se svým názorem a každý si bude stát za svým, ale to ty jaksi nedokážeš pochopit...
Tákže Vlastíku Ádios! :-)

Satyr15    brucewayne: sry kámo ale za tohle by ti určitě nikdy nikdo nezaplatil, a nepoučuj mě o věcech které nemají nic společného s touto hrou, potažmo RE a SH. Nejsem zaujatý vůči nikomu, jen poznám perly daného žánru a tohle by dostalo 10 tak od vlastníka plamínka a štěněněněčí recenzi :)Satyr15satyr1517153    26.10.2014 22:03 Satyr15

brucewayne: sry kámo ale za tohle by ti určitě nikdy nikdo nezaplatil, a nepoučuj mě o věcech které nemají nic společného s touto hrou, potažmo RE a SH. Nejsem zaujatý vůči nikomu, jen poznám perly daného žánru a tohle by dostalo 10 tak od vlastníka plamínka a štěněněněčí recenzi :)

zbloudilec05    10 ani omylem. já bych to fakt hodnotil ve dvou rovinách-za technickou stránku a za atmosféru a design hry. za první tak 5, a za atmosféru atd tak 8. hra má hutnou atmosféru tak do 10-té kapitoly. pak je z toho normální chodička-stílečka. zachranuje to 15-ctá kapitola. já bych to celkově ohodnotil max 7.zbloudilec05zbloudilec0529939    26.10.2014 08:30 zbloudilec05

10 ani omylem. já bych to fakt hodnotil ve dvou rovinách-za technickou stránku a za atmosféru a design hry. za první tak 5, a za atmosféru atd tak 8. hra má hutnou atmosféru tak do 10-té kapitoly. pak je z toho normální chodička-stílečka. zachranuje to 15-ctá kapitola. já bych to celkově ohodnotil max 7.

Bruce Wayne   6x   Satyr: Ty si asi myslíš, že tvůrci přišli ke mne domů a nabídli mi nehorázný balík abych hře dal 10/10 co? :-D Vzhledem k tvým komentářům si asi myslíš, že ty nejbrutálnější a nejzvrácenější hry/filmy přicházejí pouze z Japonska... USA přišlo s horory jako je Hostel, Saw, Feast, Wrong Turn a nebo takové ty klasické Shlasher žánry jako Elm Street, Friday the 13th, Chainsaw massacre a spoustu dalších... Ještě čekám, že napíšeš, že zombie vznikly v Japonsku tedy v prvním RE... Zombie jsou spojována s magií VooDoo a tak jak je známe dnes je definoval v roce 1968 americký režisér George A. Romero v jeho 'Night of the living DEAD'... USA a Japonsko si teda nemají co vyčítat...Nic mi do toho není, ale asi budeš hodně zaujatý proti Japoncům :lala: :-DBruce Waynebruce-wayne24219    25.10.2014 15:42 Bruce Wayne

Satyr: Ty si asi myslíš, že tvůrci přišli ke mne domů a nabídli mi nehorázný balík abych hře dal 10/10 co? :-D Vzhledem k tvým komentářům si asi myslíš, že ty nejbrutálnější a nejzvrácenější hry/filmy přicházejí pouze z Japonska... USA přišlo s horory jako je Hostel, Saw, Feast, Wrong Turn a nebo takové ty klasické Shlasher žánry jako Elm Street, Friday the 13th, Chainsaw massacre a spoustu dalších... Ještě čekám, že napíšeš, že zombie vznikly v Japonsku tedy v prvním RE... Zombie jsou spojována s magií VooDoo a tak jak je známe dnes je definoval v roce 1968 americký režisér George A. Romero v jeho 'Night of the living DEAD'... USA a Japonsko si teda nemají co vyčítat...Nic mi do toho není, ale asi budeš hodně zaujatý proti Japoncům :lala: :-D

Satyr15    Deyw: já když byl menší a mladší (ale ne pěknější :D) jsem měl sbírku různých skinů do GTA SA a tak mi na ulici chodili dinosauři king kong, hadi, ufoni :D ale to bylo zábavné, tohle je upatlaný psycho hnus, který nedává nic do příběhu, postav, vysvětlivek, a ještě ke všemu 30fps a černé pruhy co zmenšily půlku obrazu, nehledě na již zmiňované aspekty. Ale každého baví něco ... jen takhle hra musí být správně zrecenzovaná, tyhle 10/10 7/10 8/10 musí přestat to není objektivní názor, ale padání na kolena před 1. 60 vysokým fantasmagoristou. A zase ty ostnaté dráty :DSatyr15satyr1517153    25.10.2014 03:30 Satyr15

Deyw: já když byl menší a mladší (ale ne pěknější :D) jsem měl sbírku různých skinů do GTA SA a tak mi na ulici chodili dinosauři king kong, hadi, ufoni :D ale to bylo zábavné, tohle je upatlaný psycho hnus, který nedává nic do příběhu, postav, vysvětlivek, a ještě ke všemu 30fps a černé pruhy co zmenšily půlku obrazu, nehledě na již zmiňované aspekty. Ale každého baví něco ... jen takhle hra musí být správně zrecenzovaná, tyhle 10/10 7/10 8/10 musí přestat to není objektivní názor, ale padání na kolena před 1. 60 vysokým fantasmagoristou. A zase ty ostnaté dráty :D

Deyw   1x   souhlasim se satyrem...tahle hra je magorina totalni psycho cirkus...kde sou nechutny hnusny zasrane odporny veci, ktery cloveka znechuti jenom pri pohledu na ne...par lekacek ale jinak horor ne...spis poradne promysleny psycho s porcovanim zombiku...horor je neco kdy clovek ma porad strach a je pod neustalym napetim, ze kazdou chvili bude infarkt a to napeti pretrva...tahle hra me pripomina treba starsi hru suffering...

jinak bruce to napsal pekne a hlavne je to jeho nazor a on to tak citi takze souhlasim, ze za minus muze framerate a ten ramecek...me taky bavila hra, ktera dostala na prdel ale v mojem hodnoceni je jinde a ja si ji vazim... :)

btw: evil me taky bavil moc...mam rad tyhle psychomagoriny, kde padaj vozickari z nebe a pes jezdi na motorce apod. . :D
pruh mi nevadil, fps lock taky ne...nepoznal sem to ani moc. . proste sem se kochal prostredim a porcovanim...hre bych dal tak 8/9 :)
Deywdeyw8780
    24.10.2014 22:39
Deyw

souhlasim se satyrem...tahle hra je magorina totalni psycho cirkus...kde sou nechutny hnusny zasrane odporny veci, ktery cloveka znechuti jenom pri pohledu na ne...par lekacek ale jinak horor ne...spis poradne promysleny psycho s porcovanim zombiku...horor je neco kdy clovek ma porad strach a je pod neustalym napetim, ze kazdou chvili bude infarkt a to napeti pretrva...tahle hra me pripomina treba starsi hru suffering...

jinak bruce to napsal pekne a hlavne je to jeho nazor a on to tak citi takze souhlasim, ze za minus muze framerate a ten ramecek...me taky bavila hra, ktera dostala na prdel ale v mojem hodnoceni je jinde a ja si ji vazim... :)

btw: evil me taky bavil moc...mam rad tyhle psychomagoriny, kde padaj vozickari z nebe a pes jezdi na motorce apod. . :D
pruh mi nevadil, fps lock taky ne...nepoznal sem to ani moc. . proste sem se kochal prostredim a porcovanim...hre bych dal tak 8/9 :)

Bruce Wayne   2x   vajajo: Toho jsem si vědom moc dobře... Na druhou stranu to byla jistá forma tehdejší zábavy... Stejně jako Nascar, které jako autař a milovník amerických vozů taky sleduji... Někdo rád vidí krev, někdo zase hořící vraky vozů... Myslel jsem to tak, že lidé mají takovou tu zvrácenost v krvi - což jsem přirovnal ke Gladiátorským hrám... Zvrácenost je tu možná ještě déle než si dovedeme představit... Dneska si takovou zvrácenost můžeme vybít na brutálních videohrách a nikdo nepřijde k úrazu (pokud ten dotyčný nezmagoří) :-DBruce Waynebruce-wayne24219    24.10.2014 13:57 Bruce Wayne

vajajo: Toho jsem si vědom moc dobře... Na druhou stranu to byla jistá forma tehdejší zábavy... Stejně jako Nascar, které jako autař a milovník amerických vozů taky sleduji... Někdo rád vidí krev, někdo zase hořící vraky vozů... Myslel jsem to tak, že lidé mají takovou tu zvrácenost v krvi - což jsem přirovnal ke Gladiátorským hrám... Zvrácenost je tu možná ještě déle než si dovedeme představit... Dneska si takovou zvrácenost můžeme vybít na brutálních videohrách a nikdo nepřijde k úrazu (pokud ten dotyčný nezmagoří) :-D

vajajo    Bruce Wayne: Jsem puntičkář a neodpustím si to :D V gladiátorských arénách moc často bojovníci neumírali, kvůli jejich ceně. Majitelé chtěli své bojovníky zdravé a v síle, proto měli tu nejlepší péči a umírali pouze při významných hrách nebo vypjatých situacích. Podobné jako dneska u Nascar, lidé tam chodí kvůli bouračkám, ale vždycky to jí nekončí.vajajovajajo13735    24.10.2014 13:36 vajajo

Bruce Wayne: Jsem puntičkář a neodpustím si to :D V gladiátorských arénách moc často bojovníci neumírali, kvůli jejich ceně. Majitelé chtěli své bojovníky zdravé a v síle, proto měli tu nejlepší péči a umírali pouze při významných hrách nebo vypjatých situacích. Podobné jako dneska u Nascar, lidé tam chodí kvůli bouračkám, ale vždycky to jí nekončí.

Bruce Wayne   3x   Satyr15: Též by bylo nutné si uvědomit jaký je rozdíl mezi horrorem a Survival horrorem... Survival horror má u lidí vyvolávat pocity bezmoci a nejistotu ohledně munice. Dále se liší v ukládání hry na různých bodech. Též kamera a atmosféra má vytvářet co nejdepresivnější prostředí... Prostě držet hráče v napětí...
Mimo to - brutalita a zvrácenost je v lidských dějinách již od nepaměti - vzpomeňme si na Řím a jejich Gladiátorské hry... Dnes to máme ve formě her, kde na rozdíl od GH umírají virtuální postavy... Možná jsem zvrácenej a znám více takových lidí ve svém okolí... Některé scenérie ve hře jsem si i vychutnával... V článku jsem na to i poukázal, ale příliš nerozváděl... Někomu se to líbí, někomu tedy ne :-)

Jinak díky za Vaše názory... Vážím si toho :-)
Bruce Waynebruce-wayne24219
    24.10.2014 10:26
Bruce Wayne

Satyr15: Též by bylo nutné si uvědomit jaký je rozdíl mezi horrorem a Survival horrorem... Survival horror má u lidí vyvolávat pocity bezmoci a nejistotu ohledně munice. Dále se liší v ukládání hry na různých bodech. Též kamera a atmosféra má vytvářet co nejdepresivnější prostředí... Prostě držet hráče v napětí...
Mimo to - brutalita a zvrácenost je v lidských dějinách již od nepaměti - vzpomeňme si na Řím a jejich Gladiátorské hry... Dnes to máme ve formě her, kde na rozdíl od GH umírají virtuální postavy... Možná jsem zvrácenej a znám více takových lidí ve svém okolí... Některé scenérie ve hře jsem si i vychutnával... V článku jsem na to i poukázal, ale příliš nerozváděl... Někomu se to líbí, někomu tedy ne :-)

Jinak díky za Vaše názory... Vážím si toho :-)Komentář byl autorem naposledy upraven 24.10.2014 10:41

Původní verze před úpravami:Satyr15: Též by bylo nutné si uvědomit jaký je rozdíl mezi horrorem a Survival horrorem... Survival horror má u lidí vyvolávat pocity bezmoci a nejistotu ohledně munice. Dále se liší v ukládání hry na různých bodech. Též kamera a atmosféra má vytvářet co nejdepresivnější prostředí... Prostě držet hráče v napětí...
Mimo to - brutalita a zvrácenost je lidských dějinách již od nepaměti - vzpomeňme si na Řím a jejich Gladiátorské hry... Dnes to máme ve formě her, kde na rozdíl od GH umírají virtuální postavy... Možná jsem zvrácenej a znám více takových lidí ve svém okolí... Některé scenérie ve hře jsem si i vychutnával... V článku jsem na to i poukázal, ale příliš nerozváděl... Někomu se to líbí, někomu tedy ne :-)

Jinak díky za Vaše názory... Vážím si toho :-)

Satyr15   1x   czmajkl: díky, původně jsem chtěl napsat celou kompletní recenzi i bez chyb jako teď v rychlosti, ale nemám na to chuť, takže jsem to jen zkrátil, pokud někdo hledá psycho horror -> outlast, někdo příběhový horror -> alan wake. Tohle je jen nechutná hříčka která děsí vším možným, ale mnohem víc znechucuje. Je přes příliš absurdní, nedomyslená a postavy bych napsal lepší v 6 třídě. 5/10. Jen se chci omluvit za ty školácké hrubky jako ''z'' místo s a nedopsaných písmen. Psal jsem to dost rychle, a chtěl jsem jen vystihnout důležité body. Kdyby byla hra jako podle načítacích obrazovek + první epizody ve hře, měla by skutečný příběh a realně se chovající vymazlené charaktery. Určitě bych tomu dal i 9/10 zatím to je ale jen kupa odporného hnoje.Satyr15satyr1517153    23.10.2014 03:49 Satyr15

czmajkl: díky, původně jsem chtěl napsat celou kompletní recenzi i bez chyb jako teď v rychlosti, ale nemám na to chuť, takže jsem to jen zkrátil, pokud někdo hledá psycho horror -> outlast, někdo příběhový horror -> alan wake. Tohle je jen nechutná hříčka která děsí vším možným, ale mnohem víc znechucuje. Je přes příliš absurdní, nedomyslená a postavy bych napsal lepší v 6 třídě. 5/10. Jen se chci omluvit za ty školácké hrubky jako ''z'' místo s a nedopsaných písmen. Psal jsem to dost rychle, a chtěl jsem jen vystihnout důležité body. Kdyby byla hra jako podle načítacích obrazovek + první epizody ve hře, měla by skutečný příběh a realně se chovající vymazlené charaktery. Určitě bych tomu dal i 9/10 zatím to je ale jen kupa odporného hnoje.

czmajkl    Satyr15: Tohle je Ta recenze, kterou jsem hledal! :thumbup:czmajklczmajkl12806    22.10.2014 23:52 czmajkl

Satyr15: Tohle je Ta recenze, kterou jsem hledal! :thumbup:

Satyr15   4x   Většina z vás ''recenzentů'' na celém internetu by mělo vědět, co slovo horror vůbec znamená.
Takhle hra je těžká psycho fantasamagory která příběhově naprosto klopítá, nevysvětluje prakticky nic, spojky mezi různými částmi příběhu nejsou vůbec, policejní odznaky Sebastiana jsou absolutně mimo téma které nemá nic co dočinění z příběhem, nestále se mění jen temné a nesmyslné lokace. Ano kradmý postup, náboje síla nepřátel to vše je skutečně děsivé, moment překvapení chybí, a až na první půl-celou jednu hodinku tu není jinak nic děsivého. Naopak všechno je hnus vyrobený dalším japonským pošahancem, takže i když obludy nemají žádné oduvědnění prostě po vás jde kupo poslepovaných těl v jednu obludu, zabíjí vás pavoučí holka a vrchol absolutní debility a odpornosti byl najít ve starém baráku, komory kde je na pultu od krve lidská (žijící) hlava a pustí se nahrávka o jejím značně zprotiveném odporu od nechtěné lobotomie. Vrchol je pak když je třeba toto zopakovat znovu, zatím co hýbe očima, a sýpe. Nacož postava akorát (vrcholně) dementně komentuje Co jsme to právě pustil do provozu ? Ono vůbec postavy jsou sami o sobě kupa divných nelogických karikatur ke kterým si nenajdete cestu ani když za vás vše zabijí a vyřeší. 3PS horror je pro mě špičkový Alan Wake tohle je kupa nesmyslných odporných věcí v jedné hře. Velmi špatný příběh, špatné postavy, žádná logika, žádné vysvětlení, prostě jen hromada klišé a hnusu v jednom, nejdřív jsme chtěl dát 6/10 ale pak jsme si uvědomil sakra já si můžu dovolit i 5/10. Tip pro vás vy zakrslý asijští uchyláci, příště naserte mozky a ostnaté dráty přímo na všechny hlavní postavy, stejně je to nejčastější klišé už od Sillent Hillu.
Satyr15satyr1517153
    22.10.2014 21:53
Satyr15

Většina z vás ''recenzentů'' na celém internetu by mělo vědět, co slovo horror vůbec znamená.
Takhle hra je těžká psycho fantasamagory která příběhově naprosto klopítá, nevysvětluje prakticky nic, spojky mezi různými částmi příběhu nejsou vůbec, policejní odznaky Sebastiana jsou absolutně mimo téma které nemá nic co dočinění z příběhem, nestále se mění jen temné a nesmyslné lokace. Ano kradmý postup, náboje síla nepřátel to vše je skutečně děsivé, moment překvapení chybí, a až na první půl-celou jednu hodinku tu není jinak nic děsivého. Naopak všechno je hnus vyrobený dalším japonským pošahancem, takže i když obludy nemají žádné oduvědnění prostě po vás jde kupo poslepovaných těl v jednu obludu, zabíjí vás pavoučí holka a vrchol absolutní debility a odpornosti byl najít ve starém baráku, komory kde je na pultu od krve lidská (žijící) hlava a pustí se nahrávka o jejím značně zprotiveném odporu od nechtěné lobotomie. Vrchol je pak když je třeba toto zopakovat znovu, zatím co hýbe očima, a sýpe. Nacož postava akorát (vrcholně) dementně komentuje Co jsme to právě pustil do provozu ? Ono vůbec postavy jsou sami o sobě kupa divných nelogických karikatur ke kterým si nenajdete cestu ani když za vás vše zabijí a vyřeší. 3PS horror je pro mě špičkový Alan Wake tohle je kupa nesmyslných odporných věcí v jedné hře. Velmi špatný příběh, špatné postavy, žádná logika, žádné vysvětlení, prostě jen hromada klišé a hnusu v jednom, nejdřív jsme chtěl dát 6/10 ale pak jsme si uvědomil sakra já si můžu dovolit i 5/10. Tip pro vás vy zakrslý asijští uchyláci, příště naserte mozky a ostnaté dráty přímo na všechny hlavní postavy, stejně je to nejčastější klišé už od Sillent Hillu.

Bruce Wayne   3x   Netrollim... Hra se mi opravdu líbí... Krom hodnocení je tu ještě článek, ve kterým vysvětluji proč jsem dal 10/10... Hold každý má jiný vkus a od toho tu jsou možnosti komentářů, ve kterých si rád přečtu vaše názory... :-)
iToast: Hold to na mojí sestavě běží se vším všudy a to jsem se bál, že nikoliv... S optimalizací jsem spokojen... Myslím, že i lepší oproti Rage, které bylo zvoleno jako nejhůř optimalizovaná hra roku... hm... i když s tím jsem taky neměl žádný problém :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    22.10.2014 19:19
Bruce Wayne

Netrollim... Hra se mi opravdu líbí... Krom hodnocení je tu ještě článek, ve kterým vysvětluji proč jsem dal 10/10... Hold každý má jiný vkus a od toho tu jsou možnosti komentářů, ve kterých si rád přečtu vaše názory... :-)
iToast: Hold to na mojí sestavě běží se vším všudy a to jsem se bál, že nikoliv... S optimalizací jsem spokojen... Myslím, že i lepší oproti Rage, které bylo zvoleno jako nejhůř optimalizovaná hra roku... hm... i když s tím jsem taky neměl žádný problém :-D

O autorovi blogu

Bruce Wayne
Bruce Wayne
Muž, 22 let, České Budějovice

Vítejte na mém profilu!

Jmenuji se Bruce Wayne – jsem miliardář, playboy a filantrop.

Jsem vlastníkem firmy zvané Wayne Enterprises – tedy blog zde na zingu... Píši zde recenze, články a další možné. Ale co píšu to píšu, baví mě to a rád debatuji :-) . Mám svůj názor a rád se o něj dělím.

Jsem hráč co vyrostl spíše na konzoli a to na PS One a PS2… PS3 vystřídali rovnou dva počítače a nyní to kombinuji s hraním na PS4.

"I made a promise on the grave of my parents that I would rid this city of the evil that took their lives"

Tak jo...

Myslím, že nemá cenu vypisovat co všechno mne baví… Zjistil jsem, že poslední dobou se to dost často mění protože vychází stálé nové a nové věci. U her se však stejně pokusím něco vypsat. Vypsal bych nějaký ten žebříček, ale určit jeho pořadí bych musel svést velký souboj sám se sebou…

Mezi mé nejoblíbenější herní díla patří: Batman Arkham Universe, Série Metal Gear Solid, Mass Effect, Zaklínač, Resident Evil/Biohazard a takový jeho odkaz The Evil Within, Crysis, The Last of Us, Uncharted, Max Payne, Bioshock, Deus Ex, Assassin's Creed, Until Dawn… Takže vidíte je toho vážně dost a i víc co jsem zde nenapsal (třeba Old Schoolovky). Samozřejmě to není ani nijak seřazené – vypsal jsem hry co mi zrovna prošli hlavou. Rád hry kupuji a jsem krabičkář…

Z knih a komiksů: nejraději preferuji Batmana, Zaklínače, Pána prstenů, Metro 203_ a jiné.

Filmy a seriály: U filmů se též nejde nějak rozhodnout… Jsou jich kvanta, ale mezi ty nej patří Bondovky, Tarantinovky (žánry sámy o sobě), mafiánské filmy, Sci-fi/Fantasy, Horory, nebo filmy o přežití v postapo světě (Mad Max). V seriálech už však mám svůj Top č. 1 a tím je Britský seriál Červený Trpaslík! A pak už se to veze na The Walking DEAD, Gotham, Dexter, Preacher, Lucifer, South Park, Arrow, Spartacus a stovka dalších. Taky dost ujíždim na trilogii Evil Dead a jeho seriálová verze je dost velkým překvápkem...

"We have been here before. We watch your petty world slumbering. You cannot defy the cold of our steel. You can only surrender."

- King of the Wild Hunt

Muzika: Vyrůstal jsem na německé kapele RAMMS+EIN a na starých klasikách ze staré školy jako Deep Purple, AC/DC, Black Sabbath (Ozzy), Rob Zombie a jiné. Též do mých klasik spadá i Johnny Cash. Preferuji tedy Rock, Metal, Rock 'n' Roll a bla bla bla… Hodně časů strávím při poslechu Soundtracků – Hanz Zimmer a Two Steps from Hell mluví za vše.

Přátelé mě znají pod přezdívkou ScarFace nebo CHUCK... Především jako ScarFace_V8 – ScarFace protože mám hodně rád tento film a V8 protože mám rád Americké osmi-válcové motory.

Můj stroj. A ne – nemyslím Batmobile...

CPU: AMD A8 3870 3.0GHz Black Edition

GPU: AMD Radeon HD 7850 DC2 2GB DDR5

Deska: Gigabyte GA-A75M-UD2H

RAM: Kingston 8GB DDR3

Zdroj: Seasonic 500W

"I'm going to show the Arkham Knight what happens when he messes with my city!"

Tímto bych to chtěl zakončit... Pokud si mě chcete přidat do přátel – přidejte a přidám taky... Budu jenom rád...

Tak Ádios.

Založit herní BLOG