Uživatel nepřihlášen
Wayne Enterprises
RSS kanál blogu
Píše: Bruce Wayne - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Wayne Enterprises

Preview: Assassin's Creed Unity - Do ohniska francouzské revoluce

Sobota 8.11.2014 22:46 - Autor: Bruce Wayne
To se mi líbí

Preview: Assassin's Creed Unity - Do ohniska francouzské revoluceStudio Ubisoft nám slíbilo, že se každým rokem na pultech obchodů objeví nová hra z universa Assassin's Creed. Všichni tedy víme co to pro letošní rok znamená a na to jsou připravené dvě hry – AC: Rouge pro Old Gen a plnohodnotný díl AC: Unity, o kterém tato Preview bude.

Nový díl, nové zasazení

Tentokrát se na příběh podíváme očima francouzského asasína Arna Victora Doriana do doby Velké francouzské revoluce, která probíhala mezi roky 1789 až 1799. Ulice Paříže jsou zbrocené krví poddaných, kteří v sobě našli odvahu postavit se útlaku aristokracie. Na vlastní kůži zažijeme dobití Bastily nebo popravu krále Ludvíka XVI. Mimo to se dočkáme i velice propracovaného a emocemi nabitého příběhu samotného Arna, který půjde až do hloubky. Velikou roli ve hře bude hrát láska mezi ním a templářkou Elise. Arno má být velice emotivní postava, kterou připojení k řádu asasínů dohnala těžká životní zkušenost. Já osobně si myslím, že se máme na co těšit.


Coop Assassin's Creed Unity

Obsaženost hlavní kampaně doplňuje kooperační mode pro čtyři hráče, kteří mohou s vámi plnit příběhové mise online speciálně vytvořené pro hraní ve skupině. Všechny schopnosti a vybavení získané v kampani jsou použitelné i v kooperaci. Mimo to si v tomto módu hráči mohou vybrat speciální kooperační schopnost, která pomůže k lepšímu přežití týmu což opět zvýší zážitek z hraní.

Nic není pravda, vše je dovoleno... Tohle není povolení, tohle je varování!

AC Unity redefinuje celou herní sérii Assassin's Creed. Ať už jde o základy hratelnosti od pohybů, plížení, soubojů nebo samotného parkouru. Soubojový systém je přepracovaný pro bohatý zážitek z boje. Dále přibude úplně nový systém plížení, který je volitelný po zmáčknutí daného tlačítka (jistě 'C' pro Crouch). Nad parkourovým systémem hráč dostane plnou kontrolu. Změnilo se i šplhání z budov kdy jsme ve starších dílech museli slézt nebo rovnou seskočit což dokázalo při pronásledování dosti zdržovat. Zde to můžeme seskákat rychlejším způsobem. Nakonec jsou tu nové techniky pro manipulaci s davem.

Hráč si svého asasína bude rozvíjet díky možnostem úprav zbraní, výbavy a obleků. Každá z nich bude obsahovat různé specializace pro schopnosti a každý si zde najde svůj herní styl.

Každá RPG cesta asasína začíná na třech kategoriích – souboje, navigace a tichý postup. Každá z těchto schopností by vám měla vyjít vstříc ve vlastním výběru schopností a měla by odrážet váš herní styl. A na ten bude mít vliv i vaše výbava, dejme tomu brnění. Plátové brnění budete výrazněji odolnější avšak budete vypadat jako tank a tichému postupu budete moci říct sbohem. Upravitelnost se týká i takových drobností jako je vaše kapuce. Při výběru méně nápadného kusu ihned lépe splynete s davem a mimo to má najednou váš eagle vision lepší dosah.

Dalším důležitým rozhodováním je výběr zbraní. S lehkým, jednoručním mečem se díky hbitosti budete moci lépe bránit, ale útoky už nebudou mít žádnou sílu než když na nepřítele vezmete těžké obouruční kladivo. Je zde tisíce možných kombinací předmětů a zbraní. Sbírejte a kombinujte je, uspořádejte svého jedinečného asasína.


Dodatek ke kooperaci

Jenom ti nejlepší asasíni jsou silnější pospolu. Přidejte se k bratrstvu pro 2-4 hráče v kooperaci a každý zabiják bude hrát volně s částmi týmu díky hlubokému přizpůsobení. Každý hráč se může podělit s ostatními hráči o své nové určité dovednosti například o rozšířený eagle vision, maskování týmu do vzhledu občanů Paříže, výkonně se podílet na léčení zraněných a doplňovaní munice týmu. Do každé mise Bratrstva se můžete pustit sami, ale nově navržený systém se vám snaží najít ten správný tým pro správný boj aby váš herní styl skvěle zapadl a aby jste se spoluhráči skvěle doplňovali. Můžete tedy hrát veřejně soukromě nebo si pozvat spoluhráče. Každá kooperační mise vás svazuje do specifických událostí Francouzské revoluce a konečně do samotného bratrstva. Jakmile ovládnete jednu oblast ať už stealth, parkour nebo pozemní boj, vyzvednete se a zdokonalíte další vaše dovednosti. Po tom všem se v této krvavé revoluci musíte adaptovat... nebo zemřít.

Něco z historie série AC

Asasínská série se s námi táhne již od roku 2007 – od prvního dílu přes díl druhý a jeho datadisky až do třetího dílů, který uzavřel příběh Desmonda Milese a celkem tři konce postav z doby pravých syrských asasínů, přes asasína z doby italské renesance či indiánského původu z americké války za nezávislost. Čtvrtý Assassin's Creed s podtitulem Black Flag, který nás zavedl do začátku 18. století do doby bukanýrů. Ubisoft je poslední dobou nějak ujetý do velkých otevřených světů ať už jde o hru Watch Dogs, připravované střílečky FarCry 4 nebo závodního The CREW. Čtyřka dostala obrovské lokace v Karibiku. Assassin's Creed Unity též nebude zahálet a její Paříž též, která bude postavena podle dochovaných materiálů z téhož století v dech beroucím měřítku 1:1. Otázkou může být jestli i při takové rozlehlosti se budeme moci podívat i do dalších koutů Francie nebo budeme operovat pouze v Paříži. Dle mého názoru půjde spíše o druhou možnost. Hra Unity je ve vývoji již třetím rokem.


Dodatek na závěr

Paříž bude tedy nádherná, obrovská a stylizovaná do původního historického vzhledu. Za tohle můžeme poděkovat AnvilNext enginu, který byl silně modifikován a přeorientován pro novou generaci konzolí. Hra na prvních gameplay záběrech po grafické stránce vypadá výborně – asi tak jako každý nový díl této vynikající série. Nám už však nezbývá nic jiného než si počkat na vydání samotné hry. Zakroužkujte si v kalendáři datum 13. Listopadu 2014 kdy hra vychází pro PC a pouze pro konzole nové generace PS4 a X-Box One. Hra na všechny platformy vyjde s českými titulky.


Assassin’s Creed: Unity na PC, PS4, Xbox One Hodnocení hry
Těším se
  • Velká francouzská revoluce
  • Love story (Arno ♥ Elise)
  • Soubojový a Park ourový systém
  • Coop
Bojím se
  • Tuna playceného DLC
  • Zámek na 30 FPS
  • Downgrade?
Shrnutí: Assassin's Creed Unity může být bezpochyby nejlepším dílem od dílu druhého. Nová zajímavá postava, nový soubojový systém a nádherně naservírovaná obrovská Paříž jsou jistě největším lákadlem.
Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 8 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Preview: Assassin's Creed Unity - Do ohniska francouzské revoluce
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
czmajkl   2x   Honzas4400: Já si nemůžu pomoct, ale trochu mi připadá, že aspoň já ještě rozlišuji DLC a Datadisk, protože za mě tohle datadisky byly.czmajklczmajkl12806    10.11.2014 20:19 czmajkl

Honzas4400: Já si nemůžu pomoct, ale trochu mi připadá, že aspoň já ještě rozlišuji DLC a Datadisk, protože za mě tohle datadisky byly.

Honzas4400 člen redakce    Bruce Wayne: Samozřejmě, že není. Já taky neříkám, aby si okamžitě nebo automaticky psal každý "nic" o hře. Ale preview slouží k tomu, aby seznámily hru jak s lidmi, kteří jí sledují, tak hlavně s lidmi, kteří o ní neví nic. Nebo o ní jakože slyšeli. (Ano, teď můžeš oponovat tím, že o AC slyšel každej a každej ví co to je, ale tohle se může používat pak všude a tím pádem se preview nikdy psát nemusí) . V recenzi se to ale všechno zhodnotí. Jak dobře to funguje, jak moc to překáží (mj. samozřejmě věci, co se před vydáním nedozvíme) . V preview o tom lidi akorát informuješ. Nehledě na to, jestli tu informaci vědí, nebo ne. To přece ty sám vědět nemůžeš.

AI samozřejmostí pro novou hru je, nebo aspoň většinou, ale v AC Unity to vzali trochu z druhého konce, kdy stráže reagují i na jiné živly, než jen tebe. A když už tebe, honí tě na poslední známou lokaci, kde se pak na tebe vyptávají. Tohle v předchozích AC nebylo a jde poměrně o novinku. Viz [ odkaz ] (2. a 3. odstavec)

„První verze tohoto článku vznikla začátkem září a od té doby jsem ho výrazně neupravoval. ” To je samozřejmě chyba, protože spousta věcí tam tudíž chybí. Nejlepší je tyhle "staré verze" prostě přepsat.

„Jinak co je BrotherHood a Revelation když ne datadisky? Plnohodnotné díly? Liberation taky? . . BH a Rev. je akorát rozvětvení Eziova příběhu... Stejně tak jako je to v případě Crysis a datadisku Warhead...”
Samozřejmě, že BH a R jsou plnohodnotné díly. Nevím, kde se vzal ten fenomén, že ne. Protože to nemá v názvu číslo? Nebo to nemá nového hrdinu? Hlavní příběh celé série je přítomnost (i když je lehce v pozadí) , tzn. Desmond, Rebecca, Shaun, Lucy, nový hrdina vs. novodobí Templáři a Abstergo. Vedlejší (nebo sekundární, chceš-li) příběh je pak minulost, která se s přítomností často prolíná. Brotherhood nabízí nové prostředí, herní prvky, multiplayer, ... A samozřejmě příběh, jak říkáš. Ale nerozvětvuje jenom Eziovu linku, ale i tu Desmondovu - tzn. páteřní příběh, a něco takové datadisky nedělají, pokud nejde o jednorázovou hru. Warhead rozšířilo dějovou linku jednoho z člena týmu a nabízí nové dobrodružství na stejným místě, ve stejnou dobu. Brotherhood je odehrává jinde a jindy a má to úplně jiný průběh (ano, je to pořád v renesanci a v Itálii, ale snad chápeš co sem tím myslel) . Modern Warfare 2 taky můžeš nazvat jako datadisk k jedničce, protože to "jen rozvětvuje příběh MW". Kdyby do AC2 přidali třeba nové sekvence kdy by si hrál za Ezia jako dítě-puberťáka, bylo to dlouhý třeba 5-10 hodin a rozvedlo by to JEN Eziův příběh, pak ano, to by datadisk byl. Ale Brotherhood kompletně posunuje příběh Ezia i Desmonda a bez Brotherhood nepochopíš co se děje v Revelations. A bez Revelations co se děje v trojce. Kdežto bez Crysis Warhead pochopíš, co se děje v Crysis 2. Tam je ten rozdíl, mezi datadiskem a pokračováním. A co se Liberation týče, to je spin-off, to je něco zase úplně jiného (ale v zásadě je to pokračování - tudíž plnohodnotný díl. To jak je to dlouhý, nebo kvalitní, to tu nehraje roli)

Já tu o tom diskutovat nechci. Řekl jsem si svoje a ty svoje. Jestli si za tím stojíš, já ti to samozřejmě neberu a snad víš, že ti přeju štěstí v další práci
Honzas4400honzas4400274
    10.11.2014 09:43
Honzas4400

Bruce Wayne: Samozřejmě, že není. Já taky neříkám, aby si okamžitě nebo automaticky psal každý "nic" o hře. Ale preview slouží k tomu, aby seznámily hru jak s lidmi, kteří jí sledují, tak hlavně s lidmi, kteří o ní neví nic. Nebo o ní jakože slyšeli. (Ano, teď můžeš oponovat tím, že o AC slyšel každej a každej ví co to je, ale tohle se může používat pak všude a tím pádem se preview nikdy psát nemusí) . V recenzi se to ale všechno zhodnotí. Jak dobře to funguje, jak moc to překáží (mj. samozřejmě věci, co se před vydáním nedozvíme) . V preview o tom lidi akorát informuješ. Nehledě na to, jestli tu informaci vědí, nebo ne. To přece ty sám vědět nemůžeš.

AI samozřejmostí pro novou hru je, nebo aspoň většinou, ale v AC Unity to vzali trochu z druhého konce, kdy stráže reagují i na jiné živly, než jen tebe. A když už tebe, honí tě na poslední známou lokaci, kde se pak na tebe vyptávají. Tohle v předchozích AC nebylo a jde poměrně o novinku. Viz [ odkaz ] (2. a 3. odstavec)

„První verze tohoto článku vznikla začátkem září a od té doby jsem ho výrazně neupravoval. ” To je samozřejmě chyba, protože spousta věcí tam tudíž chybí. Nejlepší je tyhle "staré verze" prostě přepsat.

„Jinak co je BrotherHood a Revelation když ne datadisky? Plnohodnotné díly? Liberation taky? . . BH a Rev. je akorát rozvětvení Eziova příběhu... Stejně tak jako je to v případě Crysis a datadisku Warhead...”
Samozřejmě, že BH a R jsou plnohodnotné díly. Nevím, kde se vzal ten fenomén, že ne. Protože to nemá v názvu číslo? Nebo to nemá nového hrdinu? Hlavní příběh celé série je přítomnost (i když je lehce v pozadí) , tzn. Desmond, Rebecca, Shaun, Lucy, nový hrdina vs. novodobí Templáři a Abstergo. Vedlejší (nebo sekundární, chceš-li) příběh je pak minulost, která se s přítomností často prolíná. Brotherhood nabízí nové prostředí, herní prvky, multiplayer, ... A samozřejmě příběh, jak říkáš. Ale nerozvětvuje jenom Eziovu linku, ale i tu Desmondovu - tzn. páteřní příběh, a něco takové datadisky nedělají, pokud nejde o jednorázovou hru. Warhead rozšířilo dějovou linku jednoho z člena týmu a nabízí nové dobrodružství na stejným místě, ve stejnou dobu. Brotherhood je odehrává jinde a jindy a má to úplně jiný průběh (ano, je to pořád v renesanci a v Itálii, ale snad chápeš co sem tím myslel) . Modern Warfare 2 taky můžeš nazvat jako datadisk k jedničce, protože to "jen rozvětvuje příběh MW". Kdyby do AC2 přidali třeba nové sekvence kdy by si hrál za Ezia jako dítě-puberťáka, bylo to dlouhý třeba 5-10 hodin a rozvedlo by to JEN Eziův příběh, pak ano, to by datadisk byl. Ale Brotherhood kompletně posunuje příběh Ezia i Desmonda a bez Brotherhood nepochopíš co se děje v Revelations. A bez Revelations co se děje v trojce. Kdežto bez Crysis Warhead pochopíš, co se děje v Crysis 2. Tam je ten rozdíl, mezi datadiskem a pokračováním. A co se Liberation týče, to je spin-off, to je něco zase úplně jiného (ale v zásadě je to pokračování - tudíž plnohodnotný díl. To jak je to dlouhý, nebo kvalitní, to tu nehraje roli)

Já tu o tom diskutovat nechci. Řekl jsem si svoje a ty svoje. Jestli si za tím stojíš, já ti to samozřejmě neberu a snad víš, že ti přeju štěstí v další práci

Bruce Wayne   1x   Honzas: Tak není nutné do Preview psát všechno to co AC doprovází od prvního dílu. Všechno co jsi mi vypsal se píše do recenze jako např. vylepšená UI, tohle by mělo být pro novou hru samozřejmostí a jestli bude ve výsledku dokonalá nebo bude stát za prd - to bych vlastně lhal... To se chci dozvědět pak v recenzi. Napsal jsem zde to nejdůležitější... První verze tohoto článku vznikla začátkem září a od té doby jsem ho výrazně neupravoval. Když o hře tolik neříkám tak o čem jsem to psal?
Jinak co je BrotherHood a Revelation když ne datadisky? Plnohodnotné díly? Liberation taky? . . BH a Rev. je akorát rozvětvení Eziova příběhu... Stejně tak jako je to v případě Crysis a datadisku Warhead... ;-)

Amic: Jojo... Taky jsem o tom něco četl, ale jestli je to jisté... Pro začátek bych věřil tomu zámku na 30 FPS... Beztak by se časem rozhodli vydal patch na odemknutí 60 FPS :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    10.11.2014 00:22
Bruce Wayne

Honzas: Tak není nutné do Preview psát všechno to co AC doprovází od prvního dílu. Všechno co jsi mi vypsal se píše do recenze jako např. vylepšená UI, tohle by mělo být pro novou hru samozřejmostí a jestli bude ve výsledku dokonalá nebo bude stát za prd - to bych vlastně lhal... To se chci dozvědět pak v recenzi. Napsal jsem zde to nejdůležitější... První verze tohoto článku vznikla začátkem září a od té doby jsem ho výrazně neupravoval. Když o hře tolik neříkám tak o čem jsem to psal?
Jinak co je BrotherHood a Revelation když ne datadisky? Plnohodnotné díly? Liberation taky? . . BH a Rev. je akorát rozvětvení Eziova příběhu... Stejně tak jako je to v případě Crysis a datadisku Warhead... ;-)

Amic: Jojo... Taky jsem o tom něco četl, ale jestli je to jisté... Pro začátek bych věřil tomu zámku na 30 FPS... Beztak by se časem rozhodli vydal patch na odemknutí 60 FPS :-D

Amic   1x   Jestli se nemýlím co se týče toho fps locku na 30 snímků za sekundu, tak jeden z vývojářů na otázku ohledně locku na Twitteru řekl, že zrovna PC se toto omezení netýká, a tak budeme moci hrát FC4 a AC: U na 60 fps. . Jestli to naše počítače utáhnou :DAmicamic10489    9.11.2014 22:28 Amic

Jestli se nemýlím co se týče toho fps locku na 30 snímků za sekundu, tak jeden z vývojářů na otázku ohledně locku na Twitteru řekl, že zrovna PC se toto omezení netýká, a tak budeme moci hrát FC4 a AC: U na 60 fps. . Jestli to naše počítače utáhnou :D

Honzas4400 člen redakce    Já sem vždycky ten hajzl, co musí shodit práci ostatním, ale pokusím se držet na uzdě. Obecně vzato se přikláním k názoru, že tohle preview není. A ani to tak nevypadá. Nenech se zmýlit tím, jak agresivně to zní. Píšeš vážně pěkně, kvalitně a bez větších chyb (většinou) , ale jako celek to prostě nevypadá jako preview. Vypadá to spíš jako popis na krabičku hry. Kdybych měl jít větu po větě, byli bychom tu do Vánoc (asi až těch příštích) , takže to shrnu, aby to bylo přehlednější jak pro tebe, tak pro mě a všechny ostatní, které to (ne) zajímá.

Největší průser zkrátka je, že o té hře zase tak moc neříkáš. Ano, bude to mít coop, to si napsal. Něco o grafice, příběhu... To je v pořádku. Ale je to málo. Dalo by se o tom daleko, daleko více rozepsat. Napsat i ty drobnosti. Z příběhu třeba to, jakou má Arno s Elise minulost. Z úpravy třeba jakým způsobem se dají získávat body. Z kooperace další mody (mise bratrstva nejsou jediné) . Úplně si vynechal mimo příběhové úkoly (vraždy) , vylepšenou AI, ... A to je samozřejmě jen zlomek. Samozřejmě nepočítám různé drobné chybky (ty dělá každý) , nebo trochu zavádějící informace (AC Brotherhood a Revelations nejsou datadisky) .

Psát umíš kvalitně, jen to chce hodně vylepšit obsah. Což je vlastně přesně naopak jako u většiny. Přitom bych řekl, že tvoje předchozí články nebyly vůbec špatný. Ačkoli je fakt, že to nebyly preview.
Honzas4400honzas4400274
    9.11.2014 18:54
Honzas4400

Já sem vždycky ten hajzl, co musí shodit práci ostatním, ale pokusím se držet na uzdě. Obecně vzato se přikláním k názoru, že tohle preview není. A ani to tak nevypadá. Nenech se zmýlit tím, jak agresivně to zní. Píšeš vážně pěkně, kvalitně a bez větších chyb (většinou) , ale jako celek to prostě nevypadá jako preview. Vypadá to spíš jako popis na krabičku hry. Kdybych měl jít větu po větě, byli bychom tu do Vánoc (asi až těch příštích) , takže to shrnu, aby to bylo přehlednější jak pro tebe, tak pro mě a všechny ostatní, které to (ne) zajímá.

Největší průser zkrátka je, že o té hře zase tak moc neříkáš. Ano, bude to mít coop, to si napsal. Něco o grafice, příběhu... To je v pořádku. Ale je to málo. Dalo by se o tom daleko, daleko více rozepsat. Napsat i ty drobnosti. Z příběhu třeba to, jakou má Arno s Elise minulost. Z úpravy třeba jakým způsobem se dají získávat body. Z kooperace další mody (mise bratrstva nejsou jediné) . Úplně si vynechal mimo příběhové úkoly (vraždy) , vylepšenou AI, ... A to je samozřejmě jen zlomek. Samozřejmě nepočítám různé drobné chybky (ty dělá každý) , nebo trochu zavádějící informace (AC Brotherhood a Revelations nejsou datadisky) .

Psát umíš kvalitně, jen to chce hodně vylepšit obsah. Což je vlastně přesně naopak jako u většiny. Přitom bych řekl, že tvoje předchozí články nebyly vůbec špatný. Ačkoli je fakt, že to nebyly preview.

Bruce Wayne   1x   Juraj103: Doplnil jsem informace... Článek mám z data 10. září a nějak jsem to zde zapomněl dodat... Děkuji za upozornění :-)Bruce Waynebruce-wayne24219    9.11.2014 16:30 Bruce Wayne

Juraj103: Doplnil jsem informace... Článek mám z data 10. září a nějak jsem to zde zapomněl dodat... Děkuji za upozornění :-)

Juraj103   2x   Veľmi pekný preview len mi prišlo že si kustomizáciu spomenul menej než si zaslúži. Aj tak ale odo mňa máš palec hore :thumbup: :-)Juraj103juraj10322460    9.11.2014 13:51 Juraj103

Veľmi pekný preview len mi prišlo že si kustomizáciu spomenul menej než si zaslúži. Aj tak ale odo mňa máš palec hore :thumbup: :-)

Bruce Wayne   2x   Jakobínská hrůzovláda probíhala při Velké francouzské revoluci v letech 1793 až 1794... Šlo o spor mezi Girondisty a Jakobíny... To znamená, že by nás to v Unity nemělo minout :-)
Pokud jde o Downgrade tak jestli to bude vypadat tak jako v posledních trailerech tak se zlobit nebudu... Však grafika není vše :-)
Bruce Waynebruce-wayne24219
    9.11.2014 13:24
Bruce Wayne

Jakobínská hrůzovláda probíhala při Velké francouzské revoluci v letech 1793 až 1794... Šlo o spor mezi Girondisty a Jakobíny... To znamená, že by nás to v Unity nemělo minout :-)
Pokud jde o Downgrade tak jestli to bude vypadat tak jako v posledních trailerech tak se zlobit nebudu... Však grafika není vše :-)

czmajkl   1x   Trochu off-topic a možná se mýlím, ale nevedla Velká francouzská revoluce k Jakobínské hrůzovládě?
PS: . Já nevím jestli jste ty "downgrade" screeny viděli, ale rozhodně to nevypadá tak strašně.
czmajklczmajkl12806
    9.11.2014 13:05
czmajkl

Trochu off-topic a možná se mýlím, ale nevedla Velká francouzská revoluce k Jakobínské hrůzovládě?
PS: . Já nevím jestli jste ty "downgrade" screeny viděli, ale rozhodně to nevypadá tak strašně.

O autorovi blogu

Bruce Wayne
Bruce Wayne
Muž, 23 let, České Budějovice

Vítejte na mém profilu!

Jmenuji se Bruce Wayne – jsem miliardář, playboy a filantrop.

Jsem vlastníkem firmy zvané Wayne Enterprises – tedy blog zde na zingu... Píši zde recenze, články a další možné. Ale co píšu to píšu, baví mě to a rád debatuji :-) . Mám svůj názor a rád se o něj dělím.

Jsem hráč co vyrostl spíše na konzoli a to na PS One a PS2… PS3 vystřídali rovnou dva počítače a nyní to kombinuji s hraním na PS4.

"I made a promise on the grave of my parents that I would rid this city of the evil that took their lives"

Tak jo...

Myslím, že nemá cenu vypisovat co všechno mne baví… Zjistil jsem, že poslední dobou se to dost často mění protože vychází stálé nové a nové věci. U her se však stejně pokusím něco vypsat. Vypsal bych nějaký ten žebříček, ale určit jeho pořadí bych musel svést velký souboj sám se sebou…

Mezi mé nejoblíbenější herní díla patří: Batman Arkham Universe, Série Metal Gear Solid, Mass Effect, Zaklínač, Resident Evil/Biohazard a takový jeho odkaz The Evil Within, Crysis, The Last of Us, Uncharted, Max Payne, Bioshock, Deus Ex, Assassin's Creed, Until Dawn… Takže vidíte je toho vážně dost a i víc co jsem zde nenapsal (třeba Old Schoolovky). Samozřejmě to není ani nijak seřazené – vypsal jsem hry co mi zrovna prošli hlavou. Rád hry kupuji a jsem krabičkář…

Z knih a komiksů: nejraději preferuji Batmana, Zaklínače, Pána prstenů, Metro 203_ a jiné.

Filmy a seriály: U filmů se též nejde nějak rozhodnout… Jsou jich kvanta, ale mezi ty nej patří Bondovky, Tarantinovky (žánry sámy o sobě), mafiánské filmy, Sci-fi/Fantasy, Horory, nebo filmy o přežití v postapo světě (Mad Max). V seriálech už však mám svůj Top č. 1 a tím je Britský seriál Červený Trpaslík! A pak už se to veze na The Walking DEAD, Gotham, Dexter, Preacher, Lucifer, South Park, Arrow, Spartacus a stovka dalších. Taky dost ujíždim na trilogii Evil Dead a jeho seriálová verze je dost velkým překvápkem...

"We have been here before. We watch your petty world slumbering. You cannot defy the cold of our steel. You can only surrender."

- King of the Wild Hunt

Muzika: Vyrůstal jsem na německé kapele RAMMS+EIN a na starých klasikách ze staré školy jako Deep Purple, AC/DC, Black Sabbath (Ozzy), Rob Zombie a jiné. Též do mých klasik spadá i Johnny Cash. Preferuji tedy Rock, Metal, Rock 'n' Roll a bla bla bla… Hodně časů strávím při poslechu Soundtracků – Hanz Zimmer a Two Steps from Hell mluví za vše.

Přátelé mě znají pod přezdívkou ScarFace nebo CHUCK... Především jako ScarFace_V8 – ScarFace protože mám hodně rád tento film a V8 protože mám rád Americké osmi-válcové motory.

Můj stroj. A ne – nemyslím Batmobile...

CPU: AMD A8 3870 3.0GHz Black Edition

GPU: AMD Radeon HD 7850 DC2 2GB DDR5

Deska: Gigabyte GA-A75M-UD2H

RAM: Kingston 8GB DDR3

Zdroj: Seasonic 500W

"I'm going to show the Arkham Knight what happens when he messes with my city!"

Tímto bych to chtěl zakončit... Pokud si mě chcete přidat do přátel – přidejte a přidám taky... Budu jenom rád...

Tak Ádios.

Založit herní BLOG