Uživatel nepřihlášen
Wayne Enterprises
RSS kanál blogu
Píše: Bruce Wayne - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Wayne Enterprises

Neustálé souboje o tom kdo má pravdu

Pátek 20.2.2015 14:01 - Autor: Bruce Wayne
To se mi líbí

Neustálé souboje o tom kdo má pravduZdravím lidi… vítejte na mém blogu kde se chci vyjádřit k dnešním hráčům, hrám, hejtům, nakopávači a nevím k čemu ještě.

Hejteři vs. Recenze

Jsem hráč a jako hráč hraji hry a posléze mne baví o nich něco napsat. Sám recenze čtu zřídka a i když jsou silně proti hře jak v hodnocení tak v samotném názoru tak na ně nedávám a když hru tak strašně chci tak si jí koupím. Sám se k recenzím vyjádřím s čím souhlasím a s čím zase nesouhlasím. Toť mé komentáře. Pak jsou komentáře ve kterých se nenavážejí pouze do hry samotné, ale i do recenzenta protože nesouhlasí s jeho hodnocením… Do prdele! Své vyjádření by mohli vepsat do jednoho kratšího či delšího příspěvku a ne každému cpát pořád dokola, že on jediný má pravdu nad celým světem. Recenzent má právo na svůj názor, na svoje klady, zápory a na svoje hodnocení! Já rád debatuji, ale sere mne když někdo o dané věci ví úplné kuloví a přesto si dotyčný myslí, že má pravdu… já když si něčím nejsem jist tak se buď nehádám a nebo si o tom napřed něco zjistím!

Hejteři vs. Černé pruhy (a nejenom to)

No milí čtenáři – tohle bude opravdu téma. Mne opravdu nelezou do palice příspěvky typu „Hra má černé pruhy, okamžitě šla z mého PC!“. Jasně… no do prdele! Tohle jsou opravdu geniální příspěvky nehledě na to, že tímhle vlastně přiznávají pirátství. Takových příspěvků není málo a nenarážím na někoho konkrétního, ale že se vyjádří tak, že neodehráli ani pět minut, hru vypnuli kvůli černým pruhům a pak jí šli hejtit na weby. Pro příklad - s touto maličkostí jsem se setkal hodně u The Evil Within. Tato hra mne z loňského roku zaujala snad nejvíce… možná protože jsem 'zvrácenej' hajzl a mám rád krváky. Haha – neřeknu když hru nebudou hrát kvůli brutalitě, ale kvůli takové banalitě jako černé pruhy – hned je hra největším zlem na trhu. Ano sice měla FPS lock na 30, ale tímhle ti co tvrdili, že jí neupirátili vlastně přiznávají, že hru stejně upirátili neboť hře vyšel 1,5 GB patch, který odstranil jak zámek tak pruhy, o kterém jaksi 'nevěděli'.

Kromě toho lidé od TEW nejspíše očekávali, že to bude čistě lineární záležitost tak hru vůbec nedohráli a opět utíkali někam na web jí zhejtovat že hra je naprosto bez příběhu. Myslím, že v tomto článku (odkaz) jsem dokázal, že hra má příběh a to velice propracovaný.


PC vs. Konzole

Ajaj… nyní jsem se dostal opravdu k zapeklitému sporu, který už se vede kdo ví jak dlouho. Tady mám pouze jediný problém a to s omezování výkonu počítačových sestav. Je jasné, že každý bude hájit svojí platformu, ale lidi proberte se – konzole nikdy nedosáhnou takového výkonu jako PC a když už tak to nebude na dlouho… ale tohle není o čem se chci bavit. Chci se bavit o vývoji dnešních her a o slibech vývojářů. Ve spoustě případech jsou vývojáři utvrzelí jak chtějí dosáhnout toho aby z každé platformy vytáhli naprosté maximum viz pro příklad Polští vývojáři z CD Projekt RED a jejich třetí Zaklínač.

Nyní však za nimi přišli páni z Microsoftu, vytáhli kufřík s penězi se slovy „Je váš pod podmínkou, že vaše hra bude vypadat stejně na všech platformách.“. Jistě muselo jít o pořádný balík. Tak si řekli „Pánové – jdeme PC verzi a možná i PS4 verzi dát totální Downgrade. U PC verze to zamaskujeme krvavými nároky.“. Do prdele! Když už má hra na PC vypadat tak jako na konzolích tak ať se i nároky podobají výkonu konzole. Každý přece dostane stejný zážitek na všech platformách a já se ptám proč?! Tímhle vlastně přiznávají, že jsou lháři.

Co je dalším zbytečným postihem je již zmiňovaný Lock na 30 u PC verzí. S ohledem na to, že Let's playeři budou nadávat, že jim hra bude tak často padat neboť si nahrávací programy dokáží vzít plus, mínus deset FPS. Lidé říkají, že lidské oko nedokáže rozeznat více jak 60 FPS což beru a je mi celkem jedno zda omezí tuto hranici. Zkuste si vzít nějaký nahrávací program (já používám AMD Gaming Evolved - nejsem Let's player a nahraný materiál mám čistě pro sebe), nastavte nahrávání na 60 FPS a ve hře si vypněte Vertikální synchronizaci. Když vám hra běží na 120 FPS a nahrávací program nahrává v 60 FPS tak dost podstatný rozdíl v tom uvidíte.

Jako PCčkář se snažím být nestranný avšak ani PCčkáři ani konzolisté si nemají co vyčítat, ale neustále budou přihazovat polena do ohně. Bylo spousta případů kdy jsem chtěl přejít na konzoli, ale když jsem si porovnal klady a zápory tak jsem na tom s PC mnohem lépe. Například takové kecy jakože konzole nabízí větší pohodlí si můžete strčit do zadku – pro PC taky existují ovladače. Jinak je spousta her, které si můžeme závidět – já bych třeba strašně rád hrál The Order 1886, TLOU, Uncharted nebo připravované Bloodborne.

Poslední věc na okraj

Co si myslíte o projektech Early Acces nebo Kickstarter? Tato možnost je v poslední době velmi populární a podle mne je úžasné, že tvůrci chtějí zapojit komunitu do vývoje vlastních projektů. Přesně tohle hráči chtějí. Na druhou stranu to může být pro vývojáře pouhým přesvědčením zda hráči budou za produkt platit nehledě na to, že vyberou peníze a produkt nakonec nemusí vůbec dodělat (viz náš oblíbený Peter Molyneux). Tohle mi připomíná drzost českého studia WarHorse s připravovaným RPG Kingdom Come: Deliverance. Cílovou částkou k výběru na Kickstateru byla 300K liber. Nakonec však vybrali o neuvěřitelných 800K liber navíc a Vávra má tu drzost se ještě vyjádřit, že když se první část nebude dobře prodávat tak nemusí vyjít ani další (mají být tři). No do prdele… co si asi myslí pod pojmem prodejnost prvního partu? Že to předčí výběr na Kickstarteru?


Takže konec

Už jsme u konce. Tento článek začal původně jako komentář ke článku, ale nějak se mi to zvrhlo a myslím, že tak jsem dostatečně dokázal vyjádřit svůj názor. Pokud máte svoje názory – šup s nimi do komentářů, ale božské hejty si laskavě nechte od cesty. Takže Ádios!

Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 8 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Neustálé souboje o tom kdo má pravdu
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Bruce Wayne    taipan: Cože? Já Bruce Wayne jsem Batman? Jsem odhalen - Pád Temného Rytíře :-D Jinak já jsem převáděl tu sumu po skončení kampaně na KS... že vybrali něco navíc jsem se dozvěděl až od tebe... Jinak co ještě vím je, že Bakala jim slíbil, že pokud vyberou 300k tak tak dostanou od něho dalších 300k (GBP) ... Jestli s tím znova půjdou na KS tak už to bude docela Fail... Pomalu se z Vávry začíná stávat to co říká tady pán na obrázku [ odkaz ] :-D
Thain: Jestli se to nepovede a pán z obrázku bude mít pravdu tak ať se v lese postřílej třeba ostrýma :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    24.2.2015 20:47
Bruce Wayne

taipan: Cože? Já Bruce Wayne jsem Batman? Jsem odhalen - Pád Temného Rytíře :-D Jinak já jsem převáděl tu sumu po skončení kampaně na KS... že vybrali něco navíc jsem se dozvěděl až od tebe... Jinak co ještě vím je, že Bakala jim slíbil, že pokud vyberou 300k tak tak dostanou od něho dalších 300k (GBP) ... Jestli s tím znova půjdou na KS tak už to bude docela Fail... Pomalu se z Vávry začíná stávat to co říká tady pán na obrázku [ odkaz ] :-D
Thain: Jestli se to nepovede a pán z obrázku bude mít pravdu tak ať se v lese postřílej třeba ostrýma :-D

ThainDegu člen redakce    Protože je Vávra vyčuranej až to není pěkné. To je česká povaha no. Ještě že je zima jinak by se s kámošema furt střílel v lese :DThainDeguthaindegu27578    24.2.2015 19:03 ThainDegu

Protože je Vávra vyčuranej až to není pěkné. To je česká povaha no. Ještě že je zima jinak by se s kámošema furt střílel v lese :D

taipan__    Batman, teda vlastně Bruce Wayne: Já to přepočítával z částky kterou mají na webu, takže tam je započítaný i peníze z donate, nyní je tam $2, 262, 711 (použil jsem google kurz) . Ale na to že původně chtěli 300 000 GBP, nyní už mají téměř pětinásobek, nechápu proč je nejistý 2 akt, nedivil bych kdyby znovu dali na Kickstarter.taipan__taipan__30517    24.2.2015 18:22 taipan__

Batman, teda vlastně Bruce Wayne: Já to přepočítával z částky kterou mají na webu, takže tam je započítaný i peníze z donate, nyní je tam $2, 262, 711 (použil jsem google kurz) . Ale na to že původně chtěli 300 000 GBP, nyní už mají téměř pětinásobek, nechápu proč je nejistý 2 akt, nedivil bych kdyby znovu dali na Kickstarter.

Bruce Wayne    taipan: Jojo... můj převod je z částky, kterou vybrali na KickStarteru vynásoben aktuální hodnotou Libry, která je nyní 37, 417 kč... Velké rozdíly v částce době výběru bych však nehledal neboť se libra stále drží na 37 kč (pohyb Libry je okolo 36 až 38 kč) ... Takže s tebou souhlasím, že je to možné... Jak už jsem psal níže - spíš by se měli zaměřit na to jakou si u lidí udělají pověst než na to kolik z toho dostanou peněz, protože na vývoj dostali dost... S tímhle přístupem to už rovnou můžou zabalit...Bruce Waynebruce-wayne24219    24.2.2015 17:54 Bruce Wayne

taipan: Jojo... můj převod je z částky, kterou vybrali na KickStarteru vynásoben aktuální hodnotou Libry, která je nyní 37, 417 kč... Velké rozdíly v částce době výběru bych však nehledal neboť se libra stále drží na 37 kč (pohyb Libry je okolo 36 až 38 kč) ... Takže s tebou souhlasím, že je to možné... Jak už jsem psal níže - spíš by se měli zaměřit na to jakou si u lidí udělají pověst než na to kolik z toho dostanou peněz, protože na vývoj dostali dost... S tímhle přístupem to už rovnou můžou zabalit...

taipan__    Warhorse už vybrali 54, 8 mil CZK, teď nevím jestli se počítá i to co vybrali na Kickstarteru. Nevím kolik stojí vývoj takové hry, ale na to že mají 60-65 zaměstanců mi taková částka přijde dostačující aby vytvořili 3 akty.taipan__taipan__30517    24.2.2015 17:41 taipan__

Warhorse už vybrali 54, 8 mil CZK, teď nevím jestli se počítá i to co vybrali na Kickstarteru. Nevím kolik stojí vývoj takové hry, ale na to že mají 60-65 zaměstanců mi taková částka přijde dostačující aby vytvořili 3 akty.

Bruce Wayne    To by byla škoda - kolik je her odehrávajících se v historickém Česku... Ale Vávra ne Vávra - pořád je drzej jak nevím co... V převodu na korunu vybral celkově 41. 397. 083 korun... Co čeká, že za hru vydělá? dvojnásobek? Trojnásobek? Nehledě na to, že třeba já se mu na digitální formu vykašlu - já to chci mít v krabičce a ať si tvz. Party nechá - to už to rovnou mohl hodit na trilogii... Nač marnit čas aby to pak odpískali když jim to může vydělávat dál... Jako herní vývojáři by jim mělo záležet na tom jakou pověst si u lidí získají nikoliv na to kolik budou profitovat :-)Bruce Waynebruce-wayne24219    24.2.2015 14:42 Bruce Wayne

To by byla škoda - kolik je her odehrávajících se v historickém Česku... Ale Vávra ne Vávra - pořád je drzej jak nevím co... V převodu na korunu vybral celkově 41. 397. 083 korun... Co čeká, že za hru vydělá? dvojnásobek? Trojnásobek? Nehledě na to, že třeba já se mu na digitální formu vykašlu - já to chci mít v krabičce a ať si tvz. Party nechá - to už to rovnou mohl hodit na trilogii... Nač marnit čas aby to pak odpískali když jim to může vydělávat dál... Jako herní vývojáři by jim mělo záležet na tom jakou pověst si u lidí získají nikoliv na to kolik budou profitovat :-)

Koleno    No Vávra už někdy dávno řikal, že Kickstarter to ani zdaleka nezaplatí. Takže bych se nedivil, kdyby kuli nízkém prodejům od Bakaly další prachy nedostali. Já doufám, že se jim to povede, byla by škoda mít jenom jednu třetinu.Kolenokoleno4775    24.2.2015 13:48 Koleno

No Vávra už někdy dávno řikal, že Kickstarter to ani zdaleka nezaplatí. Takže bych se nedivil, kdyby kuli nízkém prodejům od Bakaly další prachy nedostali. Já doufám, že se jim to povede, byla by škoda mít jenom jednu třetinu.

cajteekanee   1x   Dobrý článek, já si taky počítal klady a zápory a prostě exkluzivity rozhodly pro PS4. Prostě TLOU, Uncharted, jsou hry pro který se vyplatí mít PS4 na Bloodborne se taky neuvěřitelně těším, The Order 1886 taky nevypadá vůbec špatně ( ještě jsem ho nehrál) . Tak mi to prostě osobně vyhovuje, už je to to jak je zmíněno v článku, chování vývojářů pod nátlakem, kde mají hry abnormální nároky. To je prostě hnus no. O tohle se u PS4 starat nemusím.cajteekaneecajteekanee25741    22.2.2015 21:27 cajteekanee

Dobrý článek, já si taky počítal klady a zápory a prostě exkluzivity rozhodly pro PS4. Prostě TLOU, Uncharted, jsou hry pro který se vyplatí mít PS4 na Bloodborne se taky neuvěřitelně těším, The Order 1886 taky nevypadá vůbec špatně ( ještě jsem ho nehrál) . Tak mi to prostě osobně vyhovuje, už je to to jak je zmíněno v článku, chování vývojářů pod nátlakem, kde mají hry abnormální nároky. To je prostě hnus no. O tohle se u PS4 starat nemusím.

antiku    Další chudák.antikuantiku10022    21.2.2015 22:03 antiku

Další chudák.

Bruce Wayne   1x   Maestrodk: Tenhle článek jsem napsal v zápalu ani ne za hoďku a rozhodil jsem celkem čtyři témata. Jak jsem psal tak KickStarter a Early Acces je sázka naslepo a nikdo nám nezaručí, že se dočkáme dokončené hry... Nehledě na to, že jsou tak drzí a řeknou, že se nemusíme dočkat další části... To má být od Vávry vtip? Jo tak ten se povedl... Například původní Mount & Blade má na svědomí manželský pár. Dělali na něm jenom oni dva a to po dlouhých sedm let... Tomuhle říkám vytrvalost... :-)Bruce Waynebruce-wayne24219    20.2.2015 21:30 Bruce Wayne

Maestrodk: Tenhle článek jsem napsal v zápalu ani ne za hoďku a rozhodil jsem celkem čtyři témata. Jak jsem psal tak KickStarter a Early Acces je sázka naslepo a nikdo nám nezaručí, že se dočkáme dokončené hry... Nehledě na to, že jsou tak drzí a řeknou, že se nemusíme dočkat další části... To má být od Vávry vtip? Jo tak ten se povedl... Například původní Mount & Blade má na svědomí manželský pár. Dělali na něm jenom oni dva a to po dlouhých sedm let... Tomuhle říkám vytrvalost... :-)

Maestrodk    ThainDegu: Vlastně jediný EA, který jsem kdy koupil, byla hra Toxikk. To jsem přispěl ale ještě na PayPal, víc jak půl roku před vydáním EA. Nedělal jsem to pro to, ale abych jim něco přispěl a hlavně koupil hru za nějakých 20$. Jak to spustili, tak jsem to stáhl, vyzkoušel a hned zase vypnul. Hezky si počkám na dokončenou hru, protože tohle se ještě hrát nedá. :)Maestrodkmaestrodk8088    20.2.2015 21:11 Maestrodk

ThainDegu: Vlastně jediný EA, který jsem kdy koupil, byla hra Toxikk. To jsem přispěl ale ještě na PayPal, víc jak půl roku před vydáním EA. Nedělal jsem to pro to, ale abych jim něco přispěl a hlavně koupil hru za nějakých 20$. Jak to spustili, tak jsem to stáhl, vyzkoušel a hned zase vypnul. Hezky si počkám na dokončenou hru, protože tohle se ještě hrát nedá. :)

ThainDegu člen redakce    Maestrodk: Také se mi to u EA nelíbí. Studio má první dodělat jednu hru a následně se pustit do další a ne mit dva EA a pohodka šak oni si zato zaplatí :)ThainDeguthaindegu27578    20.2.2015 21:06 ThainDegu

Maestrodk: Také se mi to u EA nelíbí. Studio má první dodělat jednu hru a následně se pustit do další a ne mit dva EA a pohodka šak oni si zato zaplatí :)

Maestrodk   1x   Proč nenapsat třeba celý článek o early acces? Proč do toho tahat zase to stejné? Sice pár článků je v pohodě, ale tohle téma už je jak rozbitá deska.
Jinak early acces rád nemám. Z pohledu opravdového hráče to akorát znechutí hru, protože je v alpha verzi, nedodělaná (duh) a takové hry by hráči ještě hrát neměli. Jediná výhoda je v tom, že hra většinou stojí méně a když se mi líbí a chci podpořit vývojáře v tvorbě, tak můžu ještě při vývoji. Jenom aby tu hru pak taky dokončili. Co tak vidím, tak někteří mají jednu hru v EA a už vydávají novou? Co takhle napřed dokončit tu jednu? Nebo už jsou dnešní indie studia jako Ubisoft, že mají 20 studií po celém světě a dělají 40 Assassins Creed do roka?
Světlá stránka je, že vývojáři mají peníze na vývoj a mají nějaký feedback od hráčů.
Kickstarter tu ani nemusel být. Peníze se můžou přispívat i jinak. I tak se mi zdá, že většina her ho ani nepotřebuje.

Takže z pohledu hráče: early acces? Ne!
Z pohledu člověka, který chce přispět na vývoj a trochu se na něm i podílet? Možná.

Tak jsem si vzpomněl na Croteam, který si peníze na vývoj Serious Sam 4 střádal z Humble Bundlu. Pak vytvořili The Talos Principle a tuším, že peníze z toho měli jít taky do vývoje na SS4. Není snad tohle lepší jak nějaký pochybný Kickstarter projekt? Sice je to delší proces, ale z mého pohledu nešijí na hráče boudu a jsou poctiví.
Maestrodkmaestrodk8088
    20.2.2015 21:02
Maestrodk

Proč nenapsat třeba celý článek o early acces? Proč do toho tahat zase to stejné? Sice pár článků je v pohodě, ale tohle téma už je jak rozbitá deska.
Jinak early acces rád nemám. Z pohledu opravdového hráče to akorát znechutí hru, protože je v alpha verzi, nedodělaná (duh) a takové hry by hráči ještě hrát neměli. Jediná výhoda je v tom, že hra většinou stojí méně a když se mi líbí a chci podpořit vývojáře v tvorbě, tak můžu ještě při vývoji. Jenom aby tu hru pak taky dokončili. Co tak vidím, tak někteří mají jednu hru v EA a už vydávají novou? Co takhle napřed dokončit tu jednu? Nebo už jsou dnešní indie studia jako Ubisoft, že mají 20 studií po celém světě a dělají 40 Assassins Creed do roka?
Světlá stránka je, že vývojáři mají peníze na vývoj a mají nějaký feedback od hráčů.
Kickstarter tu ani nemusel být. Peníze se můžou přispívat i jinak. I tak se mi zdá, že většina her ho ani nepotřebuje.

Takže z pohledu hráče: early acces? Ne!
Z pohledu člověka, který chce přispět na vývoj a trochu se na něm i podílet? Možná.

Tak jsem si vzpomněl na Croteam, který si peníze na vývoj Serious Sam 4 střádal z Humble Bundlu. Pak vytvořili The Talos Principle a tuším, že peníze z toho měli jít taky do vývoje na SS4. Není snad tohle lepší jak nějaký pochybný Kickstarter projekt? Sice je to delší proces, ale z mého pohledu nešijí na hráče boudu a jsou poctiví.Komentář byl autorem naposledy upraven 20.2.2015 21:08

Původní verze před úpravami:Proč nenapsat třeba celý článek o early acces? Proč do toho tahat zase to stejné? Sice pár článků je v pohodě, ale tohle téma už je jak rozbitá deska.
Jinak early acces rád nemám. Z pohledu opravdového hráče to akorát znechutí hru, protože je v alpha verzi, nedodělaná (duh) a takové hry by hráči ještě hrát neměli. Jediná výhoda je v tom, že hra většinou stojí méně a když se mi líbí a chci podpořit vývojáře v tvorbě, tak můžu ještě při vývoji. Jenom aby tu hru pak taky dokončili. Co tak vidím, tak někteří mají jednu hru v EA a už vydávají novou? Co takhle napřed dokončit tu jednu? Nebo už jsou dnešní indie studia jako Ubisoft, že mají 20 studií po celém světě a dělají 40 Assassins Creed do roka?
Světlá stránka je, že vývojáři mají peníze na vývoj a mají nějaký feedback od hráčů.
Kickstarter tu ani nemusel být. Peníze se můžou přispívat i jinak. I tak se mi zdá, že většina her ho ani nepotřebuje.

Takže z pohledu hráče: early acces? Ne!
Z pohledu člověka, který chce přispět na vývoj a trochu se na něm i podílet? Možná.

Honzas4400 člen redakce   2x   taipan má pravdu. Jakmile bude těmto individuum věnována pozornost, nepřestanou. Protože oni to nedělají proto, aby reálně pošpinili tu hru, ale aby se jim dostalo pozornosti, kterou prostě vyžadují. Je to jako šikana (nebo třeba šaškování) ve škole. Dokud se bude třída smát/trpět, proč by měl přestat? Přesně proto to dělá. Je to prostě začarovaný kruh. A pokud by se to mělo řešit, tak se to musí řešit radikálně. Což může někdo brát naopak jako laxní řešení. Takže z jednoho kruhu se dostaneme do druhého. Můžeme je ignorovat. To je aktuálně opravdu to jediné co pomůže a můžete především udělat VY, jakožto ta racionální část komunity.Honzas4400honzas4400274    20.2.2015 17:36 Honzas4400

taipan má pravdu. Jakmile bude těmto individuum věnována pozornost, nepřestanou. Protože oni to nedělají proto, aby reálně pošpinili tu hru, ale aby se jim dostalo pozornosti, kterou prostě vyžadují. Je to jako šikana (nebo třeba šaškování) ve škole. Dokud se bude třída smát/trpět, proč by měl přestat? Přesně proto to dělá. Je to prostě začarovaný kruh. A pokud by se to mělo řešit, tak se to musí řešit radikálně. Což může někdo brát naopak jako laxní řešení. Takže z jednoho kruhu se dostaneme do druhého. Můžeme je ignorovat. To je aktuálně opravdu to jediné co pomůže a můžete především udělat VY, jakožto ta racionální část komunity.

Bruce Wayne    taipan: tenhle jeden z mnoha článků tomu tolik neublíží... nejenom články, ale i videa, diskuze a podobně...
Hellierer: jojo... hold každý má svůj názor a vždycky jsem chtěl k tomu něco napsat. Původně to byl komentář, který se mi rozrostl tak, že jsem ho hodil do Officu a tam se mi rozrostl na více jak 1000 slov :-D Netrvalo mi to ani hodinu :-)
Jinak Early Acces a Kickstarter je sázka na slepo... A Vávra má ještě tu drzost oznámit takovej shit jako pokud se první part nebude prodávat tak další už nemusí vyjít přitom kolikrát přesáhli tu cílovou sumu na KS... V podstatě na to dostal 1. 406. 000 liber a on si dovolí říct něco takového... CDPR to už je taky jedna lež za druhou... Když pracovali na prvním Zaklínačovi tak se museli hráčům doprošovat aby jim to někdo hrál. Nyní se mohli stát jedním z nejoblíbenějších studiem, ale už si podkopali základy a na lži to těžko postaví... :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    20.2.2015 17:31
Bruce Wayne

taipan: tenhle jeden z mnoha článků tomu tolik neublíží... nejenom články, ale i videa, diskuze a podobně...
Hellierer: jojo... hold každý má svůj názor a vždycky jsem chtěl k tomu něco napsat. Původně to byl komentář, který se mi rozrostl tak, že jsem ho hodil do Officu a tam se mi rozrostl na více jak 1000 slov :-D Netrvalo mi to ani hodinu :-)
Jinak Early Acces a Kickstarter je sázka na slepo... A Vávra má ještě tu drzost oznámit takovej shit jako pokud se první part nebude prodávat tak další už nemusí vyjít přitom kolikrát přesáhli tu cílovou sumu na KS... V podstatě na to dostal 1. 406. 000 liber a on si dovolí říct něco takového... CDPR to už je taky jedna lež za druhou... Když pracovali na prvním Zaklínačovi tak se museli hráčům doprošovat aby jim to někdo hrál. Nyní se mohli stát jedním z nejoblíbenějších studiem, ale už si podkopali základy a na lži to těžko postaví... :-D

ThainDegu člen redakce   1x   taipan__: V průběhu následujících dnů vyjde náš rozhovor tak uvidíš :) Převážně se to týká jeho projektu Godus :)ThainDeguthaindegu27578    20.2.2015 17:27 ThainDegu

taipan__: V průběhu následujících dnů vyjde náš rozhovor tak uvidíš :) Převážně se to týká jeho projektu Godus :)

taipan__    ThainDegu: A co udělal Molyneux že na něj všichni nadávají?taipan__taipan__30517    20.2.2015 17:25 taipan__

ThainDegu: A co udělal Molyneux že na něj všichni nadávají?

Hellierer   2x   ThainDegu: Mluvíš mi z duše :D CDPR už taky trošičku přestávám věřit a Vávra je kapitola sama o sobě.Helliererhellierer6549    20.2.2015 16:58 Hellierer

ThainDegu: Mluvíš mi z duše :D CDPR už taky trošičku přestávám věřit a Vávra je kapitola sama o sobě.

ThainDegu člen redakce   1x   Já už tomu CDPR moc nevěřím nevím proč :D
Bruce Wayne: O fps už jsem mluvil před delší dobou a nikdo mi nevěřil a teď to máte :D

Vávra je jasný Molyneux. Méně toalet a víc reálných slibů
ThainDeguthaindegu27578
    20.2.2015 16:49
ThainDegu

Já už tomu CDPR moc nevěřím nevím proč :D
Bruce Wayne: O fps už jsem mluvil před delší dobou a nikdo mi nevěřil a teď to máte :D

Vávra je jasný Molyneux. Méně toalet a víc reálných slibů

Hellierer   3x   Bruce Wayne: Koukám, že nejsem jediný koho to přestalo bavit a chtěl se podělit o názor :)Helliererhellierer6549    20.2.2015 16:38 Hellierer

Bruce Wayne: Koukám, že nejsem jediný koho to přestalo bavit a chtěl se podělit o názor :)

taipan__   2x   Ono je nejhorší, že dokud se bude haterům dostávat pozornost, tak nezmizí. Takže tenhle článek je spíš "podporuje" než aby je vyhubil.
Early acces mi obecně nevadí, podle mě je tohle dobrý způsob podpory pro začínajíci studia, ale vadí mi takový, kteří vydají hru v Early Acces a ani ji nedokončí a vydají další.
taipan__taipan__30517
    20.2.2015 16:27
taipan__

Ono je nejhorší, že dokud se bude haterům dostávat pozornost, tak nezmizí. Takže tenhle článek je spíš "podporuje" než aby je vyhubil.
Early acces mi obecně nevadí, podle mě je tohle dobrý způsob podpory pro začínajíci studia, ale vadí mi takový, kteří vydají hru v Early Acces a ani ji nedokončí a vydají další.

Bruce Wayne    Nevím... myslím, že je poučování zbytečné když zrovna neprobíhá žádný flame - jenže on probíhá :-D ... Když tvůrci říkají, že hra bude filmová tak to obnáší to samé když si koupíš film na DVD nebo BD - obraz je uzamčen na 24 FPS a je oseklej obraz v poměru 16: 9 nebo 2, 35: 1... hra byla původně uzamčená na 30 FPS a měla černé pruhy tudíž jsi měl obraz na širokoúhlém 19'' monitoru na nějakých 16, 5 cm. Jediné co mi vadilo byly ty FPS, ale i s tímhle jsem byl smířený... Tvůrci však nedlouho po vydání vydali patch, který ti FPS odemkl na 60 a odstranil černé pruhy... Takže jo - asi nejsem normální a ve vlastnictví mám limitku :-DBruce Waynebruce-wayne24219    20.2.2015 16:08 Bruce Wayne

Nevím... myslím, že je poučování zbytečné když zrovna neprobíhá žádný flame - jenže on probíhá :-D ... Když tvůrci říkají, že hra bude filmová tak to obnáší to samé když si koupíš film na DVD nebo BD - obraz je uzamčen na 24 FPS a je oseklej obraz v poměru 16: 9 nebo 2, 35: 1... hra byla původně uzamčená na 30 FPS a měla černé pruhy tudíž jsi měl obraz na širokoúhlém 19'' monitoru na nějakých 16, 5 cm. Jediné co mi vadilo byly ty FPS, ale i s tímhle jsem byl smířený... Tvůrci však nedlouho po vydání vydali patch, který ti FPS odemkl na 60 a odstranil černé pruhy... Takže jo - asi nejsem normální a ve vlastnictví mám limitku :-D

obivan568    ted je toho poucovani nejak moc ne? :D jinak ono je asi normalni koupit si hru kde mas obraz jen tretinu :Dobivan568obivan5685793    20.2.2015 15:23 obivan568

ted je toho poucovani nejak moc ne? :D jinak ono je asi normalni koupit si hru kde mas obraz jen tretinu :D

O autorovi blogu

Bruce Wayne
Bruce Wayne
Muž, 22 let, České Budějovice

Vítejte na mém profilu!

Jmenuji se Bruce Wayne – jsem miliardář, playboy a filantrop.

Jsem vlastníkem firmy zvané Wayne Enterprises – tedy blog zde na zingu... Píši zde recenze, články a další možné. Ale co píšu to píšu, baví mě to a rád debatuji :-) . Mám svůj názor a rád se o něj dělím.

Jsem hráč co vyrostl spíše na konzoli a to na PS One a PS2… PS3 vystřídali rovnou dva počítače a nyní to kombinuji s hraním na PS4.

"I made a promise on the grave of my parents that I would rid this city of the evil that took their lives"

Tak jo...

Myslím, že nemá cenu vypisovat co všechno mne baví… Zjistil jsem, že poslední dobou se to dost často mění protože vychází stálé nové a nové věci. U her se však stejně pokusím něco vypsat. Vypsal bych nějaký ten žebříček, ale určit jeho pořadí bych musel svést velký souboj sám se sebou…

Mezi mé nejoblíbenější herní díla patří: Batman Arkham Universe, Série Metal Gear Solid, Mass Effect, Zaklínač, Resident Evil/Biohazard a takový jeho odkaz The Evil Within, Crysis, The Last of Us, Uncharted, Max Payne, Bioshock, Deus Ex, Assassin's Creed, Until Dawn… Takže vidíte je toho vážně dost a i víc co jsem zde nenapsal (třeba Old Schoolovky). Samozřejmě to není ani nijak seřazené – vypsal jsem hry co mi zrovna prošli hlavou. Rád hry kupuji a jsem krabičkář…

Z knih a komiksů: nejraději preferuji Batmana, Zaklínače, Pána prstenů, Metro 203_ a jiné.

Filmy a seriály: U filmů se též nejde nějak rozhodnout… Jsou jich kvanta, ale mezi ty nej patří Bondovky, Tarantinovky (žánry sámy o sobě), mafiánské filmy, Sci-fi/Fantasy, Horory, nebo filmy o přežití v postapo světě (Mad Max). V seriálech už však mám svůj Top č. 1 a tím je Britský seriál Červený Trpaslík! A pak už se to veze na The Walking DEAD, Gotham, Dexter, Preacher, Lucifer, South Park, Arrow, Spartacus a stovka dalších. Taky dost ujíždim na trilogii Evil Dead a jeho seriálová verze je dost velkým překvápkem...

"We have been here before. We watch your petty world slumbering. You cannot defy the cold of our steel. You can only surrender."

- King of the Wild Hunt

Muzika: Vyrůstal jsem na německé kapele RAMMS+EIN a na starých klasikách ze staré školy jako Deep Purple, AC/DC, Black Sabbath (Ozzy), Rob Zombie a jiné. Též do mých klasik spadá i Johnny Cash. Preferuji tedy Rock, Metal, Rock 'n' Roll a bla bla bla… Hodně časů strávím při poslechu Soundtracků – Hanz Zimmer a Two Steps from Hell mluví za vše.

Přátelé mě znají pod přezdívkou ScarFace nebo CHUCK... Především jako ScarFace_V8 – ScarFace protože mám hodně rád tento film a V8 protože mám rád Americké osmi-válcové motory.

Můj stroj. A ne – nemyslím Batmobile...

CPU: AMD A8 3870 3.0GHz Black Edition

GPU: AMD Radeon HD 7850 DC2 2GB DDR5

Deska: Gigabyte GA-A75M-UD2H

RAM: Kingston 8GB DDR3

Zdroj: Seasonic 500W

"I'm going to show the Arkham Knight what happens when he messes with my city!"

Tímto bych to chtěl zakončit... Pokud si mě chcete přidat do přátel – přidejte a přidám taky... Budu jenom rád...

Tak Ádios.

Založit herní BLOG