Uživatel nepřihlášen
Wayne Enterprises
RSS kanál blogu
Píše: Bruce Wayne - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Wayne Enterprises

Preview: Batman v. Superman – Dawn of Justice

Středa 23.3.2016 20:58 - Autor: Bruce Wayne
To se mi líbí

Preview: Batman v. Superman – Dawn of JusticeBatman vs Superman – fanoušky veleočekávaný duel těchto dvou nejznámějších hrdinů v hraném filmu už je tady!

Syn Kryptonu proti Netopýrovi Gothamu

Film navazuje přímo na Muže z oceli kdy se všichni vzpamatovávají z útkou Generála Zoda. Po těchto událostech není jasné jak chápat Supermana samotného a tak je lidstvo rozděleno na dva tábory. První nahlížející na Supermana jako spasitele, ochránce, Boha! Druhý tábor ho vidí jako hrozbu, nepřítele, falešného Boha. Už jednou avšak neúmyslně přitáhl válku a celosvětové ohrožení.

Probíhají jednání o tom co je Superman zač a o jeho úmysly do budoucna. Na scénu však nastupuje Batman – zde veterán, který po letech neaktivity opět nasazuje kápi aby Supermana zastavil. Jako lidé z druhého tábora i on vidí v Supermanovi hrozbu. Ve filmu se objevuje narážka co se prezentuje jako Knightmare (Rytířova noční můra) kdy se snaží svět dobít tzv. Omega Man – Darkseid, který ovládne Supermanovu mysl, udělá z něho svého generála pro Supermanovu armádu.

Všem už je však jasné jak to asi může celé dopadnout – Batman se Supermanem vytvoří základy pro Ligu Spravedlnosti, do které patří méně slavnější, ale i tak známější hrdinové, které i v tomto filmu budou mít své Cameo role – větší, menší… prostě 'Sjednotit sedmu!'.

Námět je to výborný. Film čerpá inspiraci z komiksu Návrat Temného Rytíře, který je mnoha fanoušky uváděný jako jeden z nejlepších komiksů, který kdy byl napsán. Též se námět podobá dalšímu akčnímu trháku od Michaela Baye – Transformers… Jen kdyby tak natočil Justice League.

„Zůstaň dole! Kdybych chtěl už bys byl dávno mrtvý!“

Stylizace

Po třech filmech z Nolanovo režijní produkce, který se snažil Batmana pojmout realističtěji se Batman vs. Superman navrací ke kořenům a tedy, že se film bude mnohem více podobat komiksům. Tohle ovšem beru spíš jako plus – ve filmové Justice League bych tohle spíše očekával. V animovaném filmu Throne of Atlantis mi dost vadilo, že byl Batman dost upozaděná postava, kdežto v původním seriálu JL byla jeho účast uspokojivá.

„Pověz, můžeš krvácet? … Budeš!“

Postavy a jejich obsazení

Obsazení postav mají ve WB prapodivné – tedy vlastně takové půl napůl… jednou spokojenost, jindy zase vůbec. Začnu asi tím, že během obsazování rolí bylo záporně vzaté obsazení Bena Afflecka do role Bruce Wayna kdy dokonce vznikaly petice o jeho přeobsazení. V jiných rolích než v Pearl Harboru, Armagedonu a v jiných, tedy po těch romantických slaďárnách jsem si ho zde nedovedl představit avšak po druhém traileru jsem mu začal věřit.


Tím to, ale nekončí a roli Wonder Woman získala herečka a modelka známá z čtvrtého až šestého dílu Rychle a zběsile – Gal Gadot. S touhle volbou jsem se ani já dodnes nesmířil. Zajímalo by mne od kdy je Wonder Woman anorektička… Vlastně ani není kus ženský a i když na tohle fanoušci poukázali tak se projevila její vygumovanost a tedy „Nemám malá prsa!“. Vážně? Tady nikdo o hrudních proporcích nemluvil a i její rozmluva srovnávání komiksových Amazonek se skutečnými Amazonkami, které si jenom tak vygooglila tomu taky moc nepomáhá. Wonder Woman má být prostě kus ženský. Takových lepších možností k výběru – Gina Carano, Rileah Vanderbilt, Rhona Mitra nebo Adrianne Palicki.

Po době tvrdého cvičení je připravena na natáčení.
Po době tvrdého cvičení je připravena na natáčení.

Další role kde udělal casting chybu je Flash. I když není přímo potvrzený účastí v tomto filmu, jeho role Barryho Allena padla do rukou Ezra Millerovi. Radši už se k tomuto kroku nebudu vyjdařovat.

Se zbytkem obsazení už žádný problém nemám a ve filmu se objeví:

Henry Cavill - Superman

Amy Adams - Lois Lane

Lauren Cohan - Matha Wayne

Jefrey Dean Morgan - Thomas Wayne

Jeremy Irons - Alfred Pennyworth

Diane Lane - Martha Kent

Laurence Fishburne - Perry White

Holly Hunter - Senator Finch

A další.

V Cameo rolích budoucích hrdinů Justice League by se měli objevit:

Jason Momoa - Arthur Curry/Aquaman

??? - Green Lantern (nepotvrzeno - pravděpodobně John Stewart)

Ray Fisher - Vic Stone/Cyborg

Doomsday

V poslední řadě bych se chtěl vyjádřit k tomuto monstru. Druhý trailer nám ukázal spoustu úžasných záběrů a rozhodně nalákal víc jak první trailer. Objevil se tam Doomsday! „Jestli Boha nezabije člověk – udělá to ďábel!“. Doomsday byl docela překvapením – jsem schopen přijmout jeho vzhled trola s Mórie neboť tu byl v počátcích svého vývinu avšak těžko skousnu jeho origin.


Doomsday je prastarým výtvorem původní rasy planety Krypton. Vědci této planety vzali humanoidní dítě, vystavily ho nepřátelským a nepřívětivým podmínkám planety. Dítě zemřelo a tak ho vždycky naklonovaly od bodu smrti a celý proces opakovaly znovu a znovu až do fáze když už klonování nepotřeboval a oživoval se sám. Neustále byl vystavován těmto podmínkám až přestával rozeznávat přátele od nepřátel, zlikvidoval veškerý život na planetě a utekl v modulu do vesmíru.

Tím masakry nekončily. Narazil na Lanterny, kterých nespočet pozabíjel a představoval hrozbu pro celý vesmír. Tisíce let vývinu ho dělali silnější a silnější. Každá smrt ho akorát posílila a tím, že zemřel jedním způsobem tak už nemohl být zabit znovu. Nakonec se ho však povedlo zastavit, uvěznit ho a využít naší planetu jako odpadkový koš. Jeho úspěšný únik stál Metropolis hromadu škod a Supermana život.


Ve filmu to vypadá, že Luthor vytvoří Doomsdaye z těla generála Zoda „doma v pokojíku“… Samozřejmě ne doslova. Jak už jsem popsal tak Doomsday se vyvíjel po tisíce let a zde jeho vznik shrnou do jedné noci? Nebo to aspoň tak vypadá pokud se něco nezmění.

Závěr

Věřím, že přes veškeré obavy dostaneme parádní podívanou. Především jde o první střet Batmana se Supermanem v hraném filmu což by si žádný fanda neměl nechat ujít! Svojí předpremiéru si film dneska už odbyl a mě to čeká zítra a pravděpodobně i sepíšu recenzi!


Hodnocení hry
Těším se
  • Batman vs Superman a jejich první střet v hraném filmu
  • Akce
  • Vizuální efekty
  • Pořádná porce destrukce
  • Hvězdné obsazení
  • Soundtrack Hanse Zimmera a Junkie XL
  • Zrození týmu
Bojím se
  • Promarněného potenciálu?
Shrnutí: První recenze už jsou na světě a kritikou nešetří. Mě ale nezajímá co si myslí nějaké shnilé rajče – názor si udělám sám!
Tisk
Hodnocení:
( Zbývají 4 hlasy pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Preview: Batman v. Superman – Dawn of Justice
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
stuntman   1x   Čakal som na toto: [ odkaz ] (je to bez spoilerov) :-D Kto videl už film, môže skuknúť jeho komplet rozbor filmu so spoilermi: [ odkaz ] Na to som sa ešte nedíval, keďže sa na to ešte len chystám. :-Dstuntmanstuntman8196    25.3.2016 15:49 stuntman

Čakal som na toto: [ odkaz ] (je to bez spoilerov) :-D Kto videl už film, môže skuknúť jeho komplet rozbor filmu so spoilermi: [ odkaz ] Na to som sa ešte nedíval, keďže sa na to ešte len chystám. :-D

Atramil   1x   Já už to mám za sebou a nevím, no - ten film rozhodně nebyl špatný, ale upřímně jsem od toho čekal víc... Něco bylo super, něco zase naopak strašný a celkově z toho mám takové rozporuplné pocity :D Ale uvidím po dalších zhlédnutích a hlavně po prodloužené verzi (30 minut navíc) , která by tomu filmu mohla hodně pomoct, navíc Man of Steel jsem si taky zamiloval až někdy po třetím zkouknutí :DAtramilatramil32691    25.3.2016 15:26 Atramil

Já už to mám za sebou a nevím, no - ten film rozhodně nebyl špatný, ale upřímně jsem od toho čekal víc... Něco bylo super, něco zase naopak strašný a celkově z toho mám takové rozporuplné pocity :D Ale uvidím po dalších zhlédnutích a hlavně po prodloužené verzi (30 minut navíc) , která by tomu filmu mohla hodně pomoct, navíc Man of Steel jsem si taky zamiloval až někdy po třetím zkouknutí :D

AsuraCzech   1x   150 minut nudy, hlavně digibordel na konci bylo něco strašnýho stejně jako souboje, WW k smíchu a hudba podprůměrná. Těšil sem se ale tohle je provar na plný čáře.AsuraCzechasuraczech13644    25.3.2016 15:24 AsuraCzech

150 minut nudy, hlavně digibordel na konci bylo něco strašnýho stejně jako souboje, WW k smíchu a hudba podprůměrná. Těšil sem se ale tohle je provar na plný čáře.

patasde   1x   mám to za sebou a jsem spokojenej. . už se těším až mrknu na BR prodlouženou verzipatasdepatasde17625    24.3.2016 23:22 patasde

mám to za sebou a jsem spokojenej. . už se těším až mrknu na BR prodlouženou verzi

fatush1   1x   Kdyby tam byla nálepka Marvel tak kritici zase nešetří chválou... Jinak na film se neuvěřitelně těším můj nejočekávanější film tohoto roku :) . Zack Snyder je můj nejoblíbenější režisér takže se nebojím že mě film zklame.fatush1fatush122553    24.3.2016 22:24 fatush1

Kdyby tam byla nálepka Marvel tak kritici zase nešetří chválou... Jinak na film se neuvěřitelně těším můj nejočekávanější film tohoto roku :) . Zack Snyder je můj nejoblíbenější režisér takže se nebojím že mě film zklame.

FireWolf   1x   Mě taky vadí, že tu nevíme nic o Batmanově minulosti. Jeho svět má co nabídnout a mohla být aspoň jedna sólovka, než bude JL, jenže oni to chtějí uspěchat, protože Marvel... Je to celé padlé na hlavu. Nejprve dostaneme lehce nadprůměrný film se Supermanem, pak vznik Justice League a pak sólovku Batmana, která pojednává o jeho minulosti? WTF. Já čekal na zpracování Jasonna Todda (Red Hooda) nebo třeba uvedení nějakého jiného záporáka z univerza Batmana a oni tam hned dají tohle.

A i když jsem velký fanoušek Batmana, tak se na tenhle film moc netěším. Ono to tak nějak opadlo po shlédnutí druhého traileru, který prostě prozradil až příliš moc informací! Víme, že se Batman i Superman utkají, pak se ale budou muset spojit s Wonder Woman proti hrozivější hrozbě (= Doomsday, který tu vypadá mega trapně a jeho vznik je taky dost trapný... generál Zod... jako vážně? :D) , dále tu vidíme jak Superman zjistí identitu Batmana, jejich setkání na večírku a další a další náznaky, které prozrazují až příliš z toho filmu. Z těch střípků si dokážu už poskládat drtivou většinu filmu, ale tajně doufám, že si některá překvapení nechali v rukávu.

Ohledně hereckého ansámblu toho moc nevím, ale obsazení Supermana i Batmana vypadají dobře, na Wonder Woman zatím nemám moc názor (herečku neznám) a Lex Luthor mě vadí.

A dodám, že KGBeast byl v tom Arkhamu fakt blbeček, hlavně když tam na začátku tak trapně ztratil hlavu... doslova :D (pokud si to teda ještě dobře pamatuju)
FireWolffirewolf28784
    24.3.2016 19:32
FireWolf

Mě taky vadí, že tu nevíme nic o Batmanově minulosti. Jeho svět má co nabídnout a mohla být aspoň jedna sólovka, než bude JL, jenže oni to chtějí uspěchat, protože Marvel... Je to celé padlé na hlavu. Nejprve dostaneme lehce nadprůměrný film se Supermanem, pak vznik Justice League a pak sólovku Batmana, která pojednává o jeho minulosti? WTF. Já čekal na zpracování Jasonna Todda (Red Hooda) nebo třeba uvedení nějakého jiného záporáka z univerza Batmana a oni tam hned dají tohle.

A i když jsem velký fanoušek Batmana, tak se na tenhle film moc netěším. Ono to tak nějak opadlo po shlédnutí druhého traileru, který prostě prozradil až příliš moc informací! Víme, že se Batman i Superman utkají, pak se ale budou muset spojit s Wonder Woman proti hrozivější hrozbě (= Doomsday, který tu vypadá mega trapně a jeho vznik je taky dost trapný... generál Zod... jako vážně? :D) , dále tu vidíme jak Superman zjistí identitu Batmana, jejich setkání na večírku a další a další náznaky, které prozrazují až příliš z toho filmu. Z těch střípků si dokážu už poskládat drtivou většinu filmu, ale tajně doufám, že si některá překvapení nechali v rukávu.

Ohledně hereckého ansámblu toho moc nevím, ale obsazení Supermana i Batmana vypadají dobře, na Wonder Woman zatím nemám moc názor (herečku neznám) a Lex Luthor mě vadí.

A dodám, že KGBeast byl v tom Arkhamu fakt blbeček, hlavně když tam na začátku tak trapně ztratil hlavu... doslova :D (pokud si to teda ještě dobře pamatuju)

Bruce Wayne   1x   Jako Deathstroke? Tak to mě nikdy nenapadlo... Je to taková Ruská mašina na zabíjení... V komiksu Deset nocí KGBeasta jsem ho měl nejraději - jak se prezentoval - inteligence, jeho styl zabíjení, schopnost rychlého jednání a dokonce i Batman si proti němu neškrtal [ odkaz ] ... Pak měl ještě další účasti v komiksech - třeba Vengeance of Bane kde Banea seřezal a pak Bane seřezal jeho a pak byli kámoši... A pak jeho výskyt v tom Assault on Arkham, ve kterém ani neměl co dělat (nepatří ani do Suicide Squad) a tam z něho udělali totálního blbečka :-(Bruce Waynebruce-wayne24219    24.3.2016 16:23 Bruce Wayne

Jako Deathstroke? Tak to mě nikdy nenapadlo... Je to taková Ruská mašina na zabíjení... V komiksu Deset nocí KGBeasta jsem ho měl nejraději - jak se prezentoval - inteligence, jeho styl zabíjení, schopnost rychlého jednání a dokonce i Batman si proti němu neškrtal [ odkaz ] ... Pak měl ještě další účasti v komiksech - třeba Vengeance of Bane kde Banea seřezal a pak Bane seřezal jeho a pak byli kámoši... A pak jeho výskyt v tom Assault on Arkham, ve kterém ani neměl co dělat (nepatří ani do Suicide Squad) a tam z něho udělali totálního blbečka :-(

fallanga   1x   KGBeast? Hm, nejsem jeho velký fanoušek. Sice nemám komiksy moc načtené, ale z toho málo co jsem četl mi připadá jako Deathstroke. No, uvidím. Jsem připraven na zklamání.fallangafallanga20226    24.3.2016 16:09 fallanga

KGBeast? Hm, nejsem jeho velký fanoušek. Sice nemám komiksy moc načtené, ale z toho málo co jsem četl mi připadá jako Deathstroke. No, uvidím. Jsem připraven na zklamání.

Bruce Wayne   1x   Pravda... Jedná se přece o další restart... Ale na druhou stranu měl Batman už celkem dost filmů, dost komiksů (dokonce i komiksový Prequel k BvS) tak je si to prozatím možnost nějak si to představit... Co mne děsí víc je zjištění z IMDb výskyt Anatoli Knyazeva (KGBeasta) ... Co v tomhle filmu asi bude dělat? KGBeast býval ve svém komiksu hvězda (rudá) ... Pak už ho akorát upozadili a udělali z něj úplného hlupáka v Assault on Arkham... Podle mne byl on mnohem větší Batmanovo fyzickou nemesis než Bane...Bruce Waynebruce-wayne24219    24.3.2016 15:57 Bruce Wayne

Pravda... Jedná se přece o další restart... Ale na druhou stranu měl Batman už celkem dost filmů, dost komiksů (dokonce i komiksový Prequel k BvS) tak je si to prozatím možnost nějak si to představit... Co mne děsí víc je zjištění z IMDb výskyt Anatoli Knyazeva (KGBeasta) ... Co v tomhle filmu asi bude dělat? KGBeast býval ve svém komiksu hvězda (rudá) ... Pak už ho akorát upozadili a udělali z něj úplného hlupáka v Assault on Arkham... Podle mne byl on mnohem větší Batmanovo fyzickou nemesis než Bane...

fallanga   1x   Jasně, ale důležité je to, že nyní nevím o Batmanovi v podání Afflecka prakticky nic. Počítám s tím, že ve filmu bude nějaký náznak toho co už dokázal, ale to se prostě nevyrovná celovečernímu filmu. Batman pro mne bude jako nováček. To mi trošičku vadí.fallangafallanga20226    24.3.2016 15:19 fallanga

Jasně, ale důležité je to, že nyní nevím o Batmanovi v podání Afflecka prakticky nic. Počítám s tím, že ve filmu bude nějaký náznak toho co už dokázal, ale to se prostě nevyrovná celovečernímu filmu. Batman pro mne bude jako nováček. To mi trošičku vadí.

Bruce Wayne    Tak ohledně Batmanovo minulosti bych takové obavy neměl... Příští rok by měla dorazit zatím nejmenovaná Batmanova sólovka (scénář s Ffleckem sepíše Geoff Johns) ... Podle některých informací by se to mělo odehrávat před BvS v dobách Red Hooda (Todda) ... A Suicide Squad pravděpodobně taky...Bruce Waynebruce-wayne24219    24.3.2016 15:17 Bruce Wayne

Tak ohledně Batmanovo minulosti bych takové obavy neměl... Příští rok by měla dorazit zatím nejmenovaná Batmanova sólovka (scénář s Ffleckem sepíše Geoff Johns) ... Podle některých informací by se to mělo odehrávat před BvS v dobách Red Hooda (Todda) ... A Suicide Squad pravděpodobně taky...

fallanga   1x   Vůči filmu jsem velmi skeptický. Hlavně mi vadí, že Batman tady nemá vytvořenou minulost. Nevíme, co všechno dokázal. Je to takový nováček. Z toho mám strach. No a Doomsday také nevypadá zrovna věrně předloze.fallangafallanga20226    24.3.2016 13:12 fallanga

Vůči filmu jsem velmi skeptický. Hlavně mi vadí, že Batman tady nemá vytvořenou minulost. Nevíme, co všechno dokázal. Je to takový nováček. Z toho mám strach. No a Doomsday také nevypadá zrovna věrně předloze.

Bruce Wayne    Uvidíme... Zatím mě výkon Gal Gadot nijak moc neohromil... A jak by mohl - v Rychle a zběsile to bylo takový o ničem... Podle mne se na tu roli prostě nehodí tedy aspoň s jejími padesáti kily... WW má být prostě kus ženský... Nemusí to být nutně sexbomba s pětkami, ale Ginu bych v tom viděl raději... :-D
Ohledně TDKR a jeho filmovém či herního zpracování apod. jsem psal tenhle článek [ odkaz ] - to by člověk nevěřil, že už je to skoro dva roky staré :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    24.3.2016 02:49
Bruce Wayne

Uvidíme... Zatím mě výkon Gal Gadot nijak moc neohromil... A jak by mohl - v Rychle a zběsile to bylo takový o ničem... Podle mne se na tu roli prostě nehodí tedy aspoň s jejími padesáti kily... WW má být prostě kus ženský... Nemusí to být nutně sexbomba s pětkami, ale Ginu bych v tom viděl raději... :-D
Ohledně TDKR a jeho filmovém či herního zpracování apod. jsem psal tenhle článek [ odkaz ] - to by člověk nevěřil, že už je to skoro dva roky staré :-D

patasde   1x   Gal Gadot bude dobrá WW si myslím... a Ben Afleck určitě ještě lepší mi na tu roli sedí jelikož tato verze batmana je inspirována komixem The Dark Knight Returns.

sem zvědavej jak to nakonec bude
patasdepatasde17625
    24.3.2016 00:30
patasde

Gal Gadot bude dobrá WW si myslím... a Ben Afleck určitě ještě lepší mi na tu roli sedí jelikož tato verze batmana je inspirována komixem The Dark Knight Returns.

sem zvědavej jak to nakonec bude

Bruce Wayne    Patasde: Přesně tak! ... Co je mi do kritiků - půjdu do kina a pořádně si to užiji!
Stuntman: Ty jo - říkal jsem si co je to za tajnou zprávu a takhle maskují spoiler - Kód Enigma :-D Tak to, že je psaná u Marvela přece neznamená, že nemůže natáčet i jinde ne? To je jako kdyby v BvS nesměl hrát Thomase Wayna Jeffrey Dean Morgan protože už hraje Negana v The Walking Dead :-D Navíc Adrianne už jednou WW hrála... :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    23.3.2016 23:22
Bruce Wayne

Patasde: Přesně tak! ... Co je mi do kritiků - půjdu do kina a pořádně si to užiji!
Stuntman: Ty jo - říkal jsem si co je to za tajnou zprávu a takhle maskují spoiler - Kód Enigma :-D Tak to, že je psaná u Marvela přece neznamená, že nemůže natáčet i jinde ne? To je jako kdyby v BvS nesměl hrát Thomase Wayna Jeffrey Dean Morgan protože už hraje Negana v The Walking Dead :-D Navíc Adrianne už jednou WW hrála... :-DKomentář byl autorem naposledy upraven 24.3.2016 00:01

Původní verze před úpravami:Patasde: Přesně tak! ... Co je mi do kritiků - půjdu do kina a pořádně si to užiji!
Stuntman: Ty jo - říkal jsem si co je to za tajnou zprávu a takhle maskují spoiler - Kód Enigma :-D Tak to, že je psaná u Marvela přece neznamená, že nemůže natáčet i jinde ne? To je jako kdyby v BvS nesměl hrát Thomase Wayna Jeffrey Dean Morgan když už hraje Negana v The Walking Dead :-D Navíc Adrianne už jednou WW hrála... :-D

stuntman   1x   Adrianne Palicki je upísaná momentálne u Marvelovcov (Agents of S. H. I. E. L. D. ) . Ale ano, je to lepší "kus" ženskej a nie ako strešná lata (celete telo a nie len určité partie) . 8-)
Tiež sa chystám do kina, som zvedavý ako to dopadne.
Edit: Ani neviem, kedy som dal spoiler alert. :-D
stuntmanstuntman8196
    23.3.2016 22:41
stuntman

Tento komentář obsahuje spoilery. Zobrazit v čitelné podoběNqevnaar Cnyvpxv wr hcífnaá zbzragáyar h Zneirybipbi (Ntragf bs F. U. V. R. Y. Q. ) . Nyr nab, wr gb yrcší &dhbg;xhf&dhbg; žrafxrw n avr nxb fgeršaá yngn (pryrgr gryb n avr yra hečvgé cnegvr) . 8-) Gvrž fn pulfgáz qb xvan, fbz mirqniý nxb gb qbcnqar. Rqvg: Nav arivrz, xrql fbz qny fcbvyre nyreg. :-QAdrianne Palicki je upísaná momentálne u Marvelovcov (Agents of S. H. I. E. L. D. ) . Ale ano, je to lepší "kus" ženskej a nie ako strešná lata (celete telo a nie len určité partie) . 8-)
Tiež sa chystám do kina, som zvedavý ako to dopadne.
Edit: Ani neviem, kedy som dal spoiler alert. :-D

patasde   1x   kritikům se to nelibí... ale na kritiky zvysoka s.... . zítra uvidím sám v kiněpatasdepatasde17625    23.3.2016 21:20 patasde

kritikům se to nelibí... ale na kritiky zvysoka s.... . zítra uvidím sám v kině

O autorovi blogu

Bruce Wayne
Bruce Wayne
Muž, 23 let, České Budějovice

Vítejte na mém profilu!

Jmenuji se Bruce Wayne – jsem miliardář, playboy a filantrop.

Jsem vlastníkem firmy zvané Wayne Enterprises – tedy blog zde na zingu... Píši zde recenze, články a další možné. Ale co píšu to píšu, baví mě to a rád debatuji :-) . Mám svůj názor a rád se o něj dělím.

Jsem hráč co vyrostl spíše na konzoli a to na PS One a PS2… PS3 vystřídali rovnou dva počítače a nyní to kombinuji s hraním na PS4.

"I made a promise on the grave of my parents that I would rid this city of the evil that took their lives"

Tak jo...

Myslím, že nemá cenu vypisovat co všechno mne baví… Zjistil jsem, že poslední dobou se to dost často mění protože vychází stálé nové a nové věci. U her se však stejně pokusím něco vypsat. Vypsal bych nějaký ten žebříček, ale určit jeho pořadí bych musel svést velký souboj sám se sebou…

Mezi mé nejoblíbenější herní díla patří: Batman Arkham Universe, Série Metal Gear Solid, Mass Effect, Zaklínač, Resident Evil/Biohazard a takový jeho odkaz The Evil Within, Crysis, The Last of Us, Uncharted, Max Payne, Bioshock, Deus Ex, Assassin's Creed, Until Dawn… Takže vidíte je toho vážně dost a i víc co jsem zde nenapsal (třeba Old Schoolovky). Samozřejmě to není ani nijak seřazené – vypsal jsem hry co mi zrovna prošli hlavou. Rád hry kupuji a jsem krabičkář…

Z knih a komiksů: nejraději preferuji Batmana, Zaklínače, Pána prstenů, Metro 203_ a jiné.

Filmy a seriály: U filmů se též nejde nějak rozhodnout… Jsou jich kvanta, ale mezi ty nej patří Bondovky, Tarantinovky (žánry sámy o sobě), mafiánské filmy, Sci-fi/Fantasy, Horory, nebo filmy o přežití v postapo světě (Mad Max). V seriálech už však mám svůj Top č. 1 a tím je Britský seriál Červený Trpaslík! A pak už se to veze na The Walking DEAD, Gotham, Dexter, Preacher, Lucifer, South Park, Arrow, Spartacus a stovka dalších. Taky dost ujíždim na trilogii Evil Dead a jeho seriálová verze je dost velkým překvápkem...

"We have been here before. We watch your petty world slumbering. You cannot defy the cold of our steel. You can only surrender."

- King of the Wild Hunt

Muzika: Vyrůstal jsem na německé kapele RAMMS+EIN a na starých klasikách ze staré školy jako Deep Purple, AC/DC, Black Sabbath (Ozzy), Rob Zombie a jiné. Též do mých klasik spadá i Johnny Cash. Preferuji tedy Rock, Metal, Rock 'n' Roll a bla bla bla… Hodně časů strávím při poslechu Soundtracků – Hanz Zimmer a Two Steps from Hell mluví za vše.

Přátelé mě znají pod přezdívkou ScarFace nebo CHUCK... Především jako ScarFace_V8 – ScarFace protože mám hodně rád tento film a V8 protože mám rád Americké osmi-válcové motory.

Můj stroj. A ne – nemyslím Batmobile...

CPU: AMD A8 3870 3.0GHz Black Edition

GPU: AMD Radeon HD 7850 DC2 2GB DDR5

Deska: Gigabyte GA-A75M-UD2H

RAM: Kingston 8GB DDR3

Zdroj: Seasonic 500W

"I'm going to show the Arkham Knight what happens when he messes with my city!"

Tímto bych to chtěl zakončit... Pokud si mě chcete přidat do přátel – přidejte a přidám taky... Budu jenom rád...

Tak Ádios.

Založit herní BLOG